(Українська) Співпраця з Британською Радою

26 січня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Програма стартувала в 2009 році та реалізується більше ніж у 78 країнах Близького Сходу, Північної Африки, Європи, Південної та Східної Азії, Північної та Південної Америки. Мета програма полягає у сприянні соціальним змінам і забезпеченні сталого розвитку шляхом створення і розбудови мережі молодих лідерів із залученням молодіжних організацій, які є рушіями реформ у своїх громадах та надання їм знань та навичок, що сприятимуть побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, поваги до різноманіття, вміння вести безконфліктний діалог.
У межах програми представниками факультету було реалізовано грантовий проєкт «Вчимося разом чути та долати соціальну ізоляцію» 
Метою цього проєкту є створення платформи для вивчення та спілкування українською жестовою мовою, зокрема  в умовах пандемії COVID-19 та спричинених нею викликів. Налагодження комунікації аудиторії проєкту та залучених експертів у сферах психології, культурології, соціального забезпечення, творчості. Розвиток інклюзивного туристичного руху в Черкаській області з метою соціальної інтеграції людей з інвалідністю та вивчення історії рідного краю учнівською та студентською молоддю.
Окрім того завдяки багаторічній співпраці з Британською Радою в Україні факультет соціальної та психологічної освіти став учасником програми «Student Action».
Однією з передумов реалізації реформи вищої освіти в Україні є розвиток лідерського потенціалу студентів та здобуття ними навичок зі створення ініціатив, спрямованих на підвищення ефективності та якості навчального процесу в університетах.
Британська Рада в Україні організувала двомодульну програму розвитку лідерських компетенцій. Програма «Student Action» допомагає учасникам зміцнити власні лідерські навички у реалізації соціальних ініціатив та освоїти інструменти впливу на якість вищої освіти у своєму університеті.
За результатами програми представникам факультету вдалось вибороти грантову підтримку на реалізацію проєкту «Академічна доброчесність, як складова якості освітнього процесу в умовах ЗВО»

Метою проєкту стала пропаганда принципів академічної доброчесності в умовах ЗВО шляхом сприяння в інституційному забезпеченні та впровадженні інформаційно-технологічних засобів, зменшення відсотка запозичення та розвиток критичного мислення у студентської молоді.


Фото новини: