(Українська) ФАХОВИЙ СЕМІНАР НАУКОВОЇ ШКОЛИ проф. Т.Д. Кочубей «Актуальні проблеми освіти і виховання: історія, сучасність, перспективи»

3 січня 2023

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

28 грудня 2022 року 0 15.00 в он-лайн режимі відбувся фаховий семінар в межах наукової школи «Актуальні проблеми освіти і виховання: історія, сучасність, перспективи» (керівник школи – професор Кочубей Т.Д.) на тему «Методологія і етапи підготовки і написання дисертаційного дослідження» зі здобувачами ступеня доктора філософії.

На семінарі обговорювалися питання:

  • формування індивідуального навчального плану та індивідуального плану наукової роботи з теми дисертаційного дослідження;
  • наголошувалося на аналізі наукової літератури за темою дослідження;
  • визначалися методи та методики проведення дослідження відповідно до обраної теми;
  • наголошувалося на участі у наукових конференціях, наукових семінарах, PhD-колоквіумах тощо;
  • обговорювалася методологія наукового дослідження: методи, принципи, методологічні підходи у процесі підготовки дисертаційного дослідження;
  • зверталася увага на необхідності здійснення публікацій наукових статей та тез доповідей на різного рангу наукових конференціях, а також у періодичних виданнях, які індексуються у науковометричних виданнях.

В індивідуальному порядку конкретизувалися етапи підготовки і написання дисертаційного дослідження.

Доценти, вихідці із наукової школи Ольга Мельникова, Ольга Свиридюк, Ольга Бутенко поділилися досвідом роботи над дисертаційним дослідженням, а  саме: особливостями формування списку джерел та написанням дисертаційного дослідження.

Ольга Штик, представник наукової школи, яка на даний час працює вчителем у німецькій школі, поділилася педагогічним досвідом роботи з дітьми українських переселенців, які інтегровані у німецькі школи. Досліджені нею ідеї Петера Петерсена, які вона описала у дисертаційному дослідженні «Науково-педагогічна та реформаторська діяльність Петера Петерсона (1884-1952 рр.)» наразі досить актуальні і вона втілює їх у своїй педагогічній діяльності з українськими дітьми.