(Українська) 11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м груп

12 березня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

11 березня 2024 року розпочалася навчальна: ознайомча практика в здобувачів вищої освіти П/11 та П/11 м групи в Центрі комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю “Пролісок”

:  Центр розміщується в приміщеннях, що відповідають санітарно- гігієнічним, протипожежним вимогам, техніці безпеки, мають усі види комунального благоустрою. Центр взаємодіє з відділом охорони здоров’я, відділом освіти та іншими організаціями в Черкаській області.

Центр комплексної реабілітації ставить перед собою і виконує такі завдання:

забезпечує права дітей з інвалідністю на соціальну реабілітацію та адаптацію з метою її наступної інтеграції в дитячі колективи дошкільних установ та загальноосвітніх шкіл;

створює умови для всебічного розвитку, засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок з метою підготовки їх до здобуття дошкільної освіти, з подальшим здобуттям дітьми базової та повної загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти з урахуванням рекомендацій лікарів;

готує батьків дітей з інвалідністю до продовження реабілітаційного- процесу з дітьми поза межами Центру, соціально-педагогічний патронат таких сімей;

надає кваліфіковану допомогу дітям з інвалідністю у здійсненні корекції- психофізичного розвитку за індивідуальною програмою реабілітації та залучає до участі в цій програмі батьків;

організовує комплексну реабілітацію та адаптацію дітей з інвалідністю;

служба соціального патронату Центру надає послуги соціального та педагогічного патронату в домашніх умовах.

Та в КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі»:  Під час зустрічі директор центру Марина БЕВЗЮК ознайомила здобувачів вищої освіти з такими напрями роботи ІРЦ, як:

проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки;

надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;

забезпечення системного кваліфікованого супроводу; надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку дитини;

консультування батьків, педагогів;

здійснення моніторингу динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

участь працівників ІРЦ у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, семінарах, тренінгах, майстер-класах тощо.

Марина Сергіївна зацікавила студентів короткими презентативними відео-фрагментами корекційно-розвиткових занять із дітьми, які відвідують Інклюзивно-ресурсний центр, їхніми успіхами та перемогами.

Здобувачі надзвичайно вдячні адміністраціям закладів за надану можливість ознайомитися з роботою Центрів.