АКТИВНА ПРАКТИКА В УМАНСЬКОМУ РАЙОННОМУ ЦЕНТРІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

21 листопада 2015

Специфіка сучасної соціальної роботи вимагає високого рівня професіоналізму. Професіоналізм працівника є результатом його самореалізації в ході тривалого процессу навчання і використання результатів навчання при проходженні практики.

Ми, студентки 4 курсу, мали змогу підтвердити свої знання, навчитись новому, працювати з документацією та з людьми, які знаходяться у складних життєвих обставинах, під час проходження виробничої практики на базі  Уманського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

gv9svYQnc5U

У процесі виконання завдань практики ми співпрацювали з директором центру Гущиною Інною Олександрівною та головним спеціалістом – Байдою Оленою Василівною.

Під час практики ми ознайомилися зі структурою закладу, нормативними документами, напрямами роботи та технологіями, формами і методами роботи, що використовуються фахівцями при роботі з різними категоріями клієнтів.

fIWpSbxN2qg

З метою підтримання здорового способу життя, профілактики злочинів серед неповнолітніх нами було розроблено та проведено ряд тренінгів. Зокрема, в загальноосвітній школі с. Полянецьке провели тренінг на тему: «Сила звичок», який був спрямований на попередження формування негативних шкідливих звичок. В учнівському середовищі Паланської загальноосвітньої школи провели тренінг на тему: «Здоров’я – це престижно. Куріння вже не в моді». Він був спрямований на інформування учнів про негативний вплив тютюнопаління на здоров’я.

H5g7XxY3hbY

Виробнича практика в Уманському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді сприяла удосконаленню педагогічних вмінь, застосуванню на практиці вивчених методів, засобів, прийомів роботи, які допомогли в організації та проведенні тренінгів, бесід з батьками та учнями з урахуванням вікових особливостей дітей та організації дитячого колективу, що сприяло профілактиці негативних явищ серед підлітків з метою корекції якостей та поглядів батьків та дітей стосовно навчання, виховання та міжособистісного спілкування з однолітками, батьками.

wfj1bReyd9A

На практиці ми навчилась правильно та послідовно планувати роботу, розв’язувати поставленні завдання, а також навчились встановлювати контакт з дітьми, використовуючи індивідуальний підхід до кожного із них.