(Українська) АКТИВНА ПРАКТИКА В УМАНСЬКОМУ РАЙОННОМУ ЦЕНТРІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

21 листопада 2015

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Специфіка сучасної соціальної роботи вимагає високого рівня професіоналізму. Професіоналізм працівника є результатом його самореалізації в ході тривалого процессу навчання і використання результатів навчання при проходженні практики.

Ми, студентки 4 курсу, мали змогу підтвердити свої знання, навчитись новому, працювати з документацією та з людьми, які знаходяться у складних життєвих обставинах, під час проходження виробничої практики на базі  Уманського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

gv9svYQnc5U

У процесі виконання завдань практики ми співпрацювали з директором центру Гущиною Інною Олександрівною та головним спеціалістом – Байдою Оленою Василівною.

Під час практики ми ознайомилися зі структурою закладу, нормативними документами, напрямами роботи та технологіями, формами і методами роботи, що використовуються фахівцями при роботі з різними категоріями клієнтів.

fIWpSbxN2qg

З метою підтримання здорового способу життя, профілактики злочинів серед неповнолітніх нами було розроблено та проведено ряд тренінгів. Зокрема, в загальноосвітній школі с. Полянецьке провели тренінг на тему: «Сила звичок», який був спрямований на попередження формування негативних шкідливих звичок. В учнівському середовищі Паланської загальноосвітньої школи провели тренінг на тему: «Здоров’я – це престижно. Куріння вже не в моді». Він був спрямований на інформування учнів про негативний вплив тютюнопаління на здоров’я.

H5g7XxY3hbY

Виробнича практика в Уманському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді сприяла удосконаленню педагогічних вмінь, застосуванню на практиці вивчених методів, засобів, прийомів роботи, які допомогли в організації та проведенні тренінгів, бесід з батьками та учнями з урахуванням вікових особливостей дітей та організації дитячого колективу, що сприяло профілактиці негативних явищ серед підлітків з метою корекції якостей та поглядів батьків та дітей стосовно навчання, виховання та міжособистісного спілкування з однолітками, батьками.

wfj1bReyd9A

На практиці ми навчилась правильно та послідовно планувати роботу, розв’язувати поставленні завдання, а також навчились встановлювати контакт з дітьми, використовуючи індивідуальний підхід до кожного із них.