(Українська) АКТИВНА ПРАКТИКА В УМАНСЬКОМУ РАЙОННОМУ ЦЕНТРІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ
Специфіка сучасної соціальної роботи вимагає високого рівня професіоналізму. Професіоналізм працівника є результатом його самореалізації в ході тривалого процессу навчання і використання результатів навчання при проходженні практики.
Ми, студентки 4 курсу, мали змогу підтвердити свої знання, навчитись новому, працювати з документацією та з людьми, які знаходяться у складних життєвих обставинах, під час проходження виробничої практики на базі Уманського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
У процесі виконання завдань практики ми співпрацювали з директором центру Гущиною Інною Олександрівною та головним спеціалістом – Байдою Оленою Василівною.
Під час практики ми ознайомилися зі структурою закладу, нормативними документами, напрямами роботи та технологіями, формами і методами роботи, що використовуються фахівцями при роботі з різними категоріями клієнтів.
З метою підтримання здорового способу життя, профілактики злочинів серед неповнолітніх нами було розроблено та проведено ряд тренінгів. Зокрема, в загальноосвітній школі с. Полянецьке провели тренінг на тему: «Сила звичок», який був спрямований на попередження формування негативних шкідливих звичок. В учнівському середовищі Паланської загальноосвітньої школи провели тренінг на тему: «Здоров’я – це престижно. Куріння вже не в моді». Він був спрямований на інформування учнів про негативний вплив тютюнопаління на здоров’я.
Виробнича практика в Уманському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді сприяла удосконаленню педагогічних вмінь, застосуванню на практиці вивчених методів, засобів, прийомів роботи, які допомогли в організації та проведенні тренінгів, бесід з батьками та учнями з урахуванням вікових особливостей дітей та організації дитячого колективу, що сприяло профілактиці негативних явищ серед підлітків з метою корекції якостей та поглядів батьків та дітей стосовно навчання, виховання та міжособистісного спілкування з однолітками, батьками.
На практиці ми навчилась правильно та послідовно планувати роботу, розв’язувати поставленні завдання, а також навчились встановлювати контакт з дітьми, використовуючи індивідуальний підхід до кожного із них.