Прищепа Світлана Михайлівна

Прищепа Світлана Михайлівна

Pryshchepa Svitlana

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Scopus 

Web of Science

Google Scholar 

ORCID 

Дисципліни, які викладає:

  • Педагогіка
  • Педагогіка профільної освіти
  • Стратегічне управління процесом закладу освіти та техніка управлінської діяльності
  • ІКТ в управлінській діяльності
  • Проєктна діяльність в ЗВО

Сфера наукового дослідження:

  • Проєктування виховної діяльності класного колективу, формування підприємницької компетентності учнівської молоді
  • Тема дисертації: «Формування особистісної активності учнів підліткового віку у процесі спеціально спроектованої виховної діяльності класного керівника» 13.00.07 – теорія і методика виховання, 2016 р.
  • Стратегічне управління закладом освіти, формування підприємницької діяльності учнівської молоді.

Список праць

 Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:

  • Tetiana Hodovaniuk, Tetiana Makhometa, Irina Tiahai, Mariia Medvedieva, Svitlana Pryshchepa. The Use of ICT in the Flip Teaching of Future Mathematics Teachers // Proceedings of the 16th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II: Workshops, Kharkiv, Ukraine, October 06-10, 2020. CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org, ISSN 1613-0073). Vol. 2732. 2020. Pp. 709–720. Режим доступу: http://ceur-ws.org/Vol-2732/20200709.pdf Scopus
  • KirdanL., Pryshchepa S., Savchenko N., Tkachuk M., Kirdan O.P. THE THEORY AND PRACTICE OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS MANAGEMENT IN UKRAINE /SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Рroceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th -23th, 2020. 408-423 Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020. Web of Science
  • Прищепа С.М. Проектування виховної діяльності класного колективу як засіб формування ключових компетентностей учнів. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 3. С. 107–110. Режим доступу: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/9004
  • Прищепа С.М. Життєві цінності у дітей підліткового віку: сутність та особливості. Інноваційна педагогіка, № 2, 2019. С. 162–165. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/12/part_1/37.pdf
  • Прищепа С.М. До проблеми формування підприємницької компетентності учнів: сучасні підходи. Молодий вчений. Випуск 1 (65) січень, 2019. С. 383 386. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10853
  • Прищепа С.М. До проблеми підготовки майбутніх учителів у проектуванні виховної діяльності класного колективу. Формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 69 Т.3, 2020. С. 102–105. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12878
  • Прищепа С.М. Формування підприємливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2., 2020. С. 140-143. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12879
  • Прищепа С.М. Медіаграмотність викладача як важлива складова професійної діяльності. Інноваційна педагогіка Випуск 43, Т.2. 2022. С. 94-96. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/43/part_2/43-2_2022.pdf
  • Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту освітніх програм підготовки майбутніх керівників закладів освіти. Наука і техніка сьогодні. № 5. 2022. С. 293-305. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/issue/view/58

Монографії:

  • М.І.Гагарін, О.О.Коберник, С.М.Прищепа, М.М.Ткачук. Проектування виховної системи загальноосвітньої школи: теорія, історія, практика : монографія // За заг. ред. О.М. Коберника. Умань: ФОП Жовтий, 2016. 338 с. Власний внесок: 1,5 д.а. Режим доступу : https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10834
  • Професійна підготовка майбутніх менеджерів освіти на засадах компетентнісного підходу : колективна монографія / [В.В. Бойченко, О.В. Бялик,.В. Бялик, Н.В. Дудник та ін.]; [за ред. О.М.Коберника]. Умань : Візаві, 2018. 330 с. Власний внесок: 1 д.а. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12842
  • Формування професійної компетентності майбутнього педагога: теорія і практика : колективна монографія [за ред. В.В.Бойченко]. Умань : «Візаві», 2020. 331с. Власний внесок: 1 д.а.
  • Управління закладами освіти: теорія, історія, практика : колективна монографія [Безлюдна Н.В., Бойченко В.В., Бялик О.В., Гагарін М.І. та ін.] / за заг.ред. О.Л.Кірдан. – Умань : Візаві, 2020. – 290 с. Власний внесок: С. 204-220.
  • Проєктна технологія в інноваційному освітньому процесі: теорія і практика : колективна монографія / за заг.ред. О.М.Коберника; МОН України, УДПУ. Умань: Візаві, 2021. 228 с. Власний внесок: С.121-143.

Навчально-методичні посібники:

  • Техніка управлінської діяльності : навч. посіб. для студентів закладів вищої освіти / МОНУкраїни, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Прищепа С.М. – 3-тє вид. допов. та переробл. – Умань : Візаві, 2020. – 172 с. (Рекомендовано Вченою радою університету імені Павла Тичини протокол № 5 від 10.2020 року).
  • Підготовка і захист випускної кваліфікаційної роботи: метод. посіб. /за ред. М. В. Кудли, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2020. 133с.
  • Теоретико-методичні засади організації практик магістрів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки : навч.-метод. посіб. / О. В Бялик, М. І. Гагарін, Н. В Дудник, С. М. Прищепа ; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2022. – 87 с.
  • Стратегічне управління розвитку закладу освіти та техніка управлінської діяльності : навч. посіб. для студентів закладів вищої освіти / МОНУкраїни, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Прищепа С.М. Умань: Візаві, 2023. 213 с.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Коберник О.М., Стеценко Н.М., Бойченко В.В., Прищепа С.М. Удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів засобами платформи moodle (на прикладі вивчення курсу «педагогіка»). Научен вектор на Балканите № 1. – 2018 р. – С. 53–58. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10854
  • Коберник О., Білецька І., Гагарін М., Прищепа С. Проектування виховної системи закладу загальної середньої освіти. European humanities studies : state and society № 4 (І). Poland, 2018. С. 149–161. Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10834
  • Bialyk O., Demchenko I., Pryshchepa S., Dushechkina N. Designing the teaching process in a Modern Educational Institution. Universal Journal of Educational Research 8(12A): 7723-7732, 2020. DOI: 10.13189/ujer.2020.082559
  • Hodovaniuk, T.; Makhometa, T.; Tiahai, I.; Medvedieva, M.; Pryshchepa, S. and Voznyak, A. (2022). Educational Trainings as One of the Effective Forms of Digital Competence Development of Secondary School Teachers. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology – Volume 2: AET, ISBN 978-989-758-558-6, pages 372-381. DOI: 10.5220/0010931900003364.
  • Hodovaniuk, T.; Makhometa, T.; Tiahai, I.; Medvedieva, M.; Pryshchepa, S. and Voznyak, A. (2022). Educational Trainings as One of the Effective Forms of Digital Competence Development of Secondary School Teachers. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology. Volume 2: AET, ISBN 978-989-758-558-6. Рр. 372-381. DOI: 10.5220/001093190000336.
  • Прищепа С.М. Ґендерне виховання учнів підліткового віку у позакласній життєдіяльності: особистісно-орієнтований підхід. Věda a perspektivy. № 8(15) (2022). С. 135-147. (Чехія) http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/78 https://doi.org/10.52058/10.52058/2695-1592-2022-8(15)
  • Стратегічне планування розвитку закладу загальної середньої освіти в сучасних умовах: практичний аспект. Сучасна техніка та інноваційні технології. № 22-02 (2022). С. 30-36. https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit22-02 https://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-22-02-010
  • Прищепа С. Лідерська позиція школярів як важлива складова успішного випускника школи. Modern engineering and innovative Germany, Karlsruhe. 2023. Issue №26-03. С. 63–67. DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03
  • Прищепа С.М. Робота в команді як професійна компетентність керівника закладу освіти. Věda a perspektivy. 2023. № 11(30) . С. 238-244. https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzGwHpRXqSngWZNqrKvpcZVgdLbV?projector=1&messagePartId=0.1

Статті у фахових виданнях України

  • Прищепа С.М. До проблеми підготовки майбутніх учителів у проектуванні виховної діяльності класного колективу. Формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 69 Т.3, 2020. С. 102-105. http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/69/part_3/22.pdf
  • Прищепа С.М. Формування підприємливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2., 2020. С. 140-143. https://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30063
  • Прищепа С.М. Формування підприємницької компетентності учнів у сучасній школі: зарубіжний досвід. Формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Випуск 75, 2021. С. 75-78. http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_2/16.pdf
  • Прищепа С.М. Медіаграмотність викладача як важлива складова професійної діяльності. Інноваційна педагогіка. Випуск 43, Т.2. 2022. С. 94-96. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/43/part_2/43-2_2022.pdf
  • Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту освітніх програм підготовки майбутніх керівників закладів освіти. Наука і техніка сьогодні. № 5. 2022. С. 293-305. http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612
  • Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Формування управлінської компетентності майбутніх викладачів вищої школи та керівників закладів освіти у сучасному науковому дискурс. Перспективи та інновації науки. Випуск 11 (29). 2023. С. 188-201 https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox?projector=1

Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір:

  • Прищепа С.М. «Особистісна активність підлітка: сутність, діагностика, проектування: монографія» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір за № 1096)

Стажування за останні 5 років

  • НАПН України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти Тема: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти» (14 березня – 15 жовтня 2022 р.).
  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2170-22 від 15 жовтня  2022 р. (6 кредитів / 180 годин).
  • Сертифікат з англійської мови, рівень В2 (Вища лінгвістична школа у Ченстохові, Ченстохов (Польща), 2019р., Сертифікат Nr KJ-A Nr. 19/93).
  • Сертифікат про завершення курсу «Цифрові інструменти Google для закладів для закладів вищої, фахової передвищої освіти» (Сертифікат № 3GW-110 від 19.10.2021 р. 30 год. /1 кредит).
  • Слухач Зимової школи молодого науковця при Міністерстві світи і науки України (Сертифікат № 1374 від 07-13.02.2022 р. 40 год.)

Участь у професійних обєднаннях за спеціальністю:

  • Член Української асоціації імені В. Сухомлинського
  • Член Міжнародної асоціації сучасної освіти, науки та культури
  • Член Української асоціації дослідників освіти

Контакти викладача (електронна пошта):

svitlana.pryshchepa@udpu.edu.ua