(Українська) Проведене лекційне заняття з навчальної дисципліни «Психологія реклами» для здобувачів ОП «Психологія»

7 вересня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Проведене лекційне заняття з навчальної дисципліни «Психологія реклами» для здобувачів ОП «Психологія».

Лекцію провела кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри  психології Шеленкова Наталія. Тема лекції «Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи».

Метою заняття є формування уявлення про використання гіпнотичних способів впливу у сучасному рекламному дискурсі та ознайомлення з основними поняттями та техніками введення у трансові стани споживачів, а також набуття вмінь психотехнічного аналізу рекламних повідомлень.

Для досягнення поставленої мети було застосовано такі методи як лекція-бесіда з елементами дискусії та візуалізації. Для розкриття гіпнотичних технік у рекламі було продемонстровано сучасні рекламні телевезійні ролики, з метою виявлення та аналізу застосування в них «тривимірного тунелю», вікової регресії, використання природних трансових станів, техніки розсіювання тощо.


Фото новини: