Проведене лекційне заняття з навчальної дисципліни «Психологія реклами» для здобувачів ОП «Психологія»
Проведене лекційне заняття з навчальної дисципліни «Психологія реклами» для здобувачів ОП «Психологія».
Лекцію провела кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології Шеленкова Наталія. Тема лекції «Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи».
Метою заняття є формування уявлення про використання гіпнотичних способів впливу у сучасному рекламному дискурсі та ознайомлення з основними поняттями та техніками введення у трансові стани споживачів, а також набуття вмінь психотехнічного аналізу рекламних повідомлень.
Для досягнення поставленої мети було застосовано такі методи як лекція-бесіда з елементами дискусії та візуалізації. Для розкриття гіпнотичних технік у рекламі було продемонстровано сучасні рекламні телевезійні ролики, з метою виявлення та аналізу застосування в них «тривимірного тунелю», вікової регресії, використання природних трансових станів, техніки розсіювання тощо.
Фото новини: