Результати
РЕЗУЛЬТАТИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ
НАУКОВИХ РОБІТ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ІНКЛЮЗІЇ
В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
Відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 18 квітня 2017 року № 605, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 травня 2017 року за №620/30488 та наказу Міністерства освіти і науки України від 4 грудня 2023 року № 1472 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому-квітні 2024 року» було проведено перший тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії.
За умовами конкурсу рецензування конкурсних робіт проводилося двома незалежними членами галузевої конкурсної комісії за 100 бальною шкалою із наступним виведенням сумарного балу.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 4 грудня 2023 року № 1472 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому-квітні 2024 року» з лютого по березень 2024 року відбувся 1 тур конкурсу.
На конкурс надійшло 172 студентських наукових робіт із 49 закладів вищої освіти.
ІІ тур − у два етапи:
І етап (відбірковий) з лютого до 20 березня 2024 року.
На підставі обговорення результатів рецензування студентських наукових робіт визначено претендентів на перемогу у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії у 2023/2024 н.р., які запрошуються до участі у ІІ етапі ІІ туру.
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РЕЦЕНЗУВАННЯ ВИЗНАЧЕНІ ФІНАЛІСТИ ЗА НАПРЯМАМИ
ПЕРЕМОЖЦІ ПЕРШОГО ТУРУ ІІ ЕТАПУ ВИДІЛЕНІ ЧЕРВОНИМ КОЛЬОРОМ.
Напрям № 1. Соціальна інклюзія
№ | Код | Шифр | Рецензія 1 | Рецензія 2 | Кількість балів | Посилання на рецензії |
1. | 82. | Адаптація – інклюзія | 93 | 94 | 93,5 | Рецензія |
2. | 37. | Третій вік | 80 | 93 | 86,5 | Рецензія |
3. | 39. | Підтримка | 80 | 80 | 80 | Рецензія |
4. | 29. | Рівність і порозуміння | 83 | 76 | 79,5 | Рецензія |
5. | 51. | Моя професія | 80 | 77 | 78,5 | Рецензія |
6. | 160. | Толерантність | 75 | 80 | 77,5 | Рецензія |
7. | 36. | Стрес | 82,25 | 72 | 77,125 | Рецензія |
8. | 20. | Навчальна поведінка | 81,5 | 72 | 76,75 | Рецензія |
9. | 86. | Інклюзія разом | 71 | 80 | 75,5 | Рецензія |
10. | 74. | Інклюзивна культура | 73 | 75 | 74 | Рецензія |
11. | 85. | Формування громадянської позиції студентів | 65 | 83 | 74 | Рецензія |
12. | 40. | Цілісність тіла | 80 | 62 | 71 | Рецензія |
13. | 11. | Філософія інклюзії | 69 | 73 | 71 | Рецензія |
14. | 57. | Діти з РАС | 80 | 60 | 70 | Рецензія |
15. | 31. | Еверест | 70 | 70 | 70 | Рецензія |
16. | 4. | Толерантність в інклюзивному середовищі | 80 | 60 | 70 | Рецензія |
17. | 23. | ПУА_ІНФТУНГ | 67 | 70 | 68,5 | Рецензія |
18. | 81. | Батьки в інклюзії | 59 | 76 | 67,5 | Рецензія |
19. | 56. | Компетентність молоді | 60 | 74 | 67 | Рецензія |
20. | 18. | Соціальні психологи | 68,5 | 64 | 66,25 | Рецензія |
21. | 19. | Пісочна анімація | 65 | 67 | 66 | Рецензія |
22. | 10. | Воля | 62 | 67 | 64,5 | Рецензія |
23. | 58. | Соціальна адаптація | 47 | 74 | 60,5 | Рецензія |
24. | 87. | Разом перемогти! | 60 | 60 | 60 | Рецензія |
25. | 65. | Visual impairment 2024 | 59 | 61 | 60 | Рецензія |
26. | 64. | МУЗЕЙ | 40 | 77 | 58,5 | Рецензія |
27. | 32. | Гендерна інклюзія | 55 | 60 | 57,5 | Рецензія |
28. | 7. | Children’s ADAPTATION | 56 | 56 | 56 | Рецензія |
29. | 59. | ОАДСПІН | 46 | 66 | 56 | Рецензія |
30. | 30. | Педагогічна система | 47 | 64 | 55,5 | Рецензія |
31 | 102. | С-24 | 51 | 58 | 54,5 | Рецензія |
32. | 95. | Довкілля | 57 | 51 | 54 | Рецензія |
33. | 46. | Діти дощу | 51 | 56 | 53,5 | Рецензія |
34. | 26. | Соціалізація ІТ | 58 | 43 | 50,5 | Рецензія |
35. | 50. | Соціальна дезадаптація | 53 | 48 | 50,5 | Рецензія |
36. | 38. | Соціальна інклюзія | 50 | 50 | 50 | Рецензія |
37. | 49. | Гендерна трансформація | 35 | 65 | 50 | Рецензія |
38. | 99. | ДНУОГ ЛТІПОІ | 59 | 39 | 49 | Рецензія |
39. | 14. | Червоний тюльпан | 55 | 39 | 47 | Рецензія |
40. | 33. | Безбар’єрність | 43,5 | 49 | 46,25 | Рецензія |
41. | 84. | Інклюзивність | 23 | 69 | 46 | Рецензія |
42. | 41. | Адаптація дітей | 41 | 47 | 44 | Рецензія |
43. | 93. | Лісова галузь | 37 | 47 | 42 | Рецензія |
44. | 100. | Освітній процес | 35 | 42 | 38,5 | Рецензія |
45. | 130. | Конфліктність | 38 | 38 | 38 | Рецензія |
46. | 132. | Гемблінг | 38 | 38 | 38 | Рецензія |
47. | 135. | Креативне мислення | 39 | 37 | 38 | Рецензія |
48. | 136. | Самовизначення | 39 | 37 | 38 | Рецензія |
49. | 137. | Психокорекція | 39 | 37 | 38 | Рецензія |
50. | 138. | Вчителі | 41 | 35 | 38 | Рецензія |
51. | 134. | Навчання | 40 | 35 | 37,5 | Рецензія |
52. | 141. | Підготовка | 40 | 35 | 37,5 | Рецензія |
53. | 129. | Студент | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
54. | 131. | Діти | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
55. | 133. | Молодші школярі | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
56. | 139. | Публічний виступ | 38 | 36 | 37 | Рецензія |
57. | 140. | Дитина | 35 | 37 | 36 | Рецензія |
58. | 77. | Інклюзія | 36 | 36 | 36 | Рецензія |
59. | 94. | Безпека | 54 | 17 | 35,5 | Рецензія |
60. | 76. | Інклюзивна освіта | 35 | 35 | 35 | Рецензія |
61. | 48. | Освіта і здоров’я | 40 | 29 | 34,5 | Рецензія |
Напрям №2. Економічна інклюзія
№ | Код | Шифр | Рецензія 1 | Рецензія 2 | Кількість балів |
Посилання на рецензії |
1. | 89. | ЕІ+стартапи | 89 | 64 | 76,5 | |
2. | 101. | КНОПА | 62 | 89 | 75,5 | |
3. | 13. | Інноваційна економіка | 73 | 71 | 73 | |
4. | 103. | STEAM_2 | 70 | 73 | 71,5 | |
5. | 6. | InclusioПідприємництво | 80 | 62 | 71 | |
6. | 83. | Сталий розвиток | 80 | 60 | 70 | |
7. | 28. | ПЕРЕМОГА | 71,5 | 68 | 69,75 | |
8. | 67. | 01FUZZY03 | 76 | 62 | 69 | |
9. | 53. | Аграрний Сектор | 81 | 55 | 68 | |
10. | 24. | MARINE | 59,5 | 73 | 66,25 | |
11. | 17. | Агроінклюзія | 60 | 65 | 62,5 | |
12. | 1. | Розвиток | 63,5 | 56,5 | 60 | |
13. | 54. | Сталий розвиток | 76 | 44 | 60 | |
14. | 66. | Крила Фенікса | 70 | 50 | 60 | |
15. | 35. | Economical education | 60 | 60 | 60 | |
16. | 68. | Покоління працівників | 61 | 56 | 58,5 | |
17. | 12. | Мрія | 58,5 | 58,5 | 58,5 | |
18. | 15. | Час – це гроші | 56,5 | 57,5 | 57 | |
19. | 91. | Інклюзивна стратегія | 56 | 56 | 56 | |
20. | 69. | Допомога | 55 | 36 | 45,5 | |
21. | 9. | Інтеграція підприємств | 41 | 46 | 43,5 | |
22. | 90. | ІК | 61 | 23 | 42 | |
23. | 161. | Казкотерапія | 40 | 40 | 40 | |
24. | 163. | Освітні потреби | 40 | 40 | 40 | |
25. | 164. | Підлітки | 38 | 38 | 38 | |
26. | 120. | Насилля | 37 | 37 | 37 | |
27. | 122. | Соціальна компетентність | 37 | 37 | 37 | |
28. | 125. | Воля | 39 | 35 | 37 | |
29. | 126. | Тривожність | 37 | 37 | 37 | |
30. | 127. | ЦНАП | 39 | 35 | 37 | |
31. | 21. | КСВ | 18,5 | 55 | 36,75 | |
32. | 123. | Я-концепція | 39 | 34 | 36,5 | |
33. | 121. | ЗСУ | 36 | 36 | 36 | |
34. | 128. | Я_Особистість | 38 | 34 | 36 | |
35. | 162. | Креативність | 36 | 36 | 36 | |
36. | 119. | Соціальні послуги | 32 | 34 | 33 | |
37. | 165. | Інклюзія | 33 | 33 | 33 | |
38. | 45. | Цифрова інклюзія | 25,5 | 39 | 32,25 | |
39. | 124. | Сирітство | 32 | 32 | 32 | |
40. | 52. | Інклюзія агробізнесу | 4 | 12 | 8 |
Напрям №3. Інклюзія в умовах війни та повоєнного відновлення
№ | Код | Шифр | Рецензія 1 | Рецензія 2 | Кількість балів | Посилання на рецензії |
1. | 60. | Інклюзивна ревіталізація | 89 | 90 | 89,5 | Рецензія |
2. | 78. | Несприятливий досвід дитинства | 85 | 92 | 88,5 | Рецензія |
3. | 25. | Розвиток мовлення | 84 | 73 | 78,5 | Рецензія |
4. | 62. | Асистент вчителя | 64 | 80 | 72 | Рецензія |
5. | 3. | Реабілітація | 57 | 83 | 70 | Рецензія |
6. | 16. | Командна робота | 65 | 64 | 64,5 | Рецензія |
7. | 43. | СКЛ ветеранів війни | 63 | 60 | 61,5 | Рецензія |
8. | 55. | Переможна весна | 57 | 63 | 60 | Рецензія |
9. | 80. | Геостат | 56 | 59 | 57,5 | Рецензія |
10. | 47. | Разом до Перемоги | 46 | 65 | 55,5 | Рецензія |
11. | 148. | Безконфліктна поведінка | 40 | 37 | 38,5 | Рецензія |
12. | 154. | Поведінка | 41 | 35 | 38 | Рецензія |
13. | 152. | Реабілітація | 40 | 36 | 38 | Рецензія |
14. | 73. | Інклюзивне середовище | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
15. | 156. | Порушення | 40 | 34 | 37 | Рецензія |
16. | 155. | Детермінант | 40 | 33 | 36,5 | Рецензія |
17. | 147. | Екстремальні умови | 38 | 35 | 36,5 | Рецензія |
18. | 146. | Студентські групи | 38 | 35 | 36,5 | Рецензія |
19. | 153. | Молодь | 39 | 34 | 36,5 | Рецензія |
20. | 75. | ІС 2024 | 36,5 | 36,5 | 36,5 | Рецензія |
21. | 142. | Ситуація | 38 | 35 | 36,5 | Рецензія |
22. | 143. | Сім’я | 39 | 34 | 36,5 | Рецензія |
23. | 5. | Каністерапія | 36 | 36 | 36 | Рецензія |
24. | 144. | Військовослужбовці | 38 | 33 | 35,5 | Рецензія |
25. | 151. | Стресостійкість | 41 | 30 | 35,5 | Рецензія |
26. | 150. | Емоції | 35 | 35 | 35 | Рецензія |
27. | 149. | Соціальний статус | 37 | 33 | 35 | Рецензія |
28. | 72. | Усі мають право на розвиток | 35 | 35 | 35 | Рецензія |
29. | 159. | ЗСЖ | 38 | 32 | 35 | Рецензія |
30. | 157. | Психологічні особливості | 38 | 32 | 35 | Рецензія |
31. | 158. | Подружжя | 35 | 33 | 34 | Рецензія |
32. | 145. | Особливості | 32 | 34 | 33 | Резензія |
Напрям №4. Інклюзивний туризм
№ | Код | Шифр | Рецензія 1 | Рецензія 2 | Кількість балів | Посилання на рецензії |
1. | 2. | Інклюзивний туризм | 87 | 98 | 92,5 | Рецензія |
2. | 42. | Інклюзія в туризмі | 83 | 76 | 79,5 | Рецензія |
3. | 61. | Доступний готель | 69 | 75 | 72 | Рецензія |
4. | 166. | Мистецтво лікує | 71 | 71 | 71 | Рецензія |
5. | 92. | Екскурсія | 62 | 75 | 68,5 | Рецензія |
6. | 63. | Наше майбутнє | 65 | 51 | 58 | Рецензія |
7. | 108. | Мотивація | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
8. | 79. | Дослідження | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
9. | 8. | Rizz | 43 | 29 | 36 | Рецензія |
10. | 105. | Родина | 36 | 36 | 36 | Рецензія |
11. | 107. | Емоції під час війни | 34 | 34 | 34 | Рецензія |
12. | 106. | Школа | 33 | 33 | 33 | Рецензія |
13. | 109. | Геронтологія | 31 | 31 | 31 | Рецензія |
14. | 167. | Девіантна поведінка | 30 | 29 | 29,5 | Рецензія |
15. | 168. | Неблагополучна сім’я | 31 | 28 | 29,5 | Рецензія |
16. | 170. | Поведінка підлітків | 31 | 25 | 28 | Рецензія |
17. | 169. | Підлітки | 28 | 27 | 27,5 | Рецензія |
18. | 172. | Соціальна робота | 20 | 30 | 25 | Рецензія |
19. | 171. | Групи ризику | 22 | 24 | 23 | Рецензія |
Напрям №5. Безбар’єрний простір в Україні
№ | Код | Шифр | Рецензія 1 | Рецензія 2 | Кількість балів | Посилання на рецензії |
1. | 44. | Простір свободи | 74 | 70 | 72 | Рецензія |
2. | 22. | Пізнавальна діяльність | 64 | 70 | 67 | Рецензія |
3. | 71. | Мир | 59 | 61 | 60 | Рецензія |
4. | 104. | Inclusive system | 33 | 86 | 59,5 | Рецензія |
5. | 34. | Інклюзивно-ресурсний центр | 73 | 41 | 57 | Рецензія |
6. | 96. | Жіноцтво | 50 | 62 | 56 | Рецензія |
7. | 27. | Безбар’єрність | 60 | 49 | 54,5 | Рецензія |
8. | 88. | Середовище | 60 | 48 | 54 | Рецензія |
9. | 70. | Безбар’єрний простір | 50 | 50 | 50 | Рецензія |
10. | 98. | Войовниці | 48 | 36 | 42 | Рецензія |
11. | 112. | Успіх | 39 | 38 | 38,5 | Рецензія |
12. | 111. | Інклюзія пандемії | 40 | 35 | 37,5 | Рецензія |
13. | 110. | Тенденція | 37 | 37 | 37 | Рецензія |
14. | 118. | Юність | 39 | 35 | 37 | Рецензія |
15. | 116. | Супровід | 36 | 36 | 36 | Рецензія |
16. | 115. | Емоція | 35 | 35 | 35 | Рецензія |
17. | 113. | Стратегія | 33 | 35 | 34 | Рецензія |
18. | 117. | Суїцидальна поведінка | 34 | 33 | 33,5 | Рецензія |
19. | 114. | ЗМІ | 32 | 33 | 32,5 | Рецензія |
20. | 97. | Спілкування | 42 | 13 | 27,5 | Рецензія |
Увага! ІІ етап (фінальний) – підсумкова науково-практична конференція ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії відбудеться 24-25 квітня 2024 року.
Фіналісти, які запрошені представити свою роботу на онлайн-конференції за кожним напрямом. За результатами презентації і доповіді учасника, журі приймає рішення щодо визначення переможців і розподілу місць.
За додатковою інформацією звертатися до відповідального секретаря
Моргай Лілії Анатоліївни, телефон: (098)7028184