Кафедра психології

Склад кафедри

Сафін Олександр Джамільович

Доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології

o.d.safin@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Наукова школа «Майбутній практичний психолог як активний суб’єкт психологічної практики»

Психологічна реабілітація особистості

  Читати далі…

 


Гульбс Ольга Анатоліївна

Професор кафедри психології , доктор психологічних наук

o.a.gulbs@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

  • Тема кандидатської дисертації: «Формування трудової спрямованості неповнолітніх правопорушників у виховно-трудовій колонії», 1992 р.
  • Тема докторської дисертації: «Теоретико-методологічні основи категоріальної структури свідомості викладачів вищої школи», 2013 р.

Читати далі…

 


Кобець Олександр Володимирович

Професор кафедри психології, доктор психологічних наук, професор

o.v.kobecz@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

  • Тема кандидатської дисертації: « Особливості категоріальної структури правосвідомості юриста  », 2007 р.
  • Тема докторської дисертації: « Психологічна структура еколого-правової свідомості працівників прокуратури », 2015 р.

Читати далі…

 


Мороз Людмила Іванівна

Доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології.

l.i.moroz@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Тема докторської дисертації: “Теоретичні та прикладні засади професійно-психологічного тренінгу працівників органів внутрішніх справ” (19.00.06), 2008 р.

Читати далі…

 

 


Діхтяренко Світлана Юріївна

Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, заступник завідувача кафедри психології, завідувач науково-дослідної лабораторії «Удосконалення майстерності майбутнього психолога імені Анни Іванівни Кагальняк»

s.y.dikhtiarenko@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

  • Тема кандидатської дисертації: “Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень”, спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія, 2009 рік.
  • Кафедральна науково-дослідна тема: «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Номер державної реєстрації: 0111U007546

                                                                                 Читати далі…


Вахоцька

Вахоцька Ірина Олександрівна

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

iryna.vakhotska@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

2002 рік  «Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі «вчитель – учень» як умова попередження конфліктів»

Читати далі…


Данилевич Лариса Арсеніївна

 Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

Larysa.danylevych@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертаці: «Перфекціонізм як особистісний чинник академічної обдарованості студентів», спеціальність 19.00.01 – загальна психологія, історія психології.  (2010 р.).

Читати далі…


Шулдик

Шулдик Галина Олексіївна

Кандидат психологічних наук, доцент

h.o.shuldyk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Психологічні особливості формування узагальнених способів дій різними засобами моделювання», 1991 р.

                                                                     Читати далі…


Ольховецький Сергій Миколайович

Кандидат психологічних наук, доцент

serhiy.olhovetskyy@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці».

Читати далі…


Перепелюк Тетяна Дмитрівна

Професор кафедри психології, кандидат психологічних наук, професор

tetiana.perepeliuk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

  • Дисертація на здобуття ступеня кандидата наук зі спеціальності 19.00.07 Педагогічна та вікова психологія: тема: «Прояви егоцентризму молодших школярів у процесі розуміння навчального матеріалу» (2007 р.).
  • Теорія і практика психологічного пізнання
  • Дослідження впливу кризових та критичних ситуацій на формування особистості
  • Дослідження структури та компонентів емоційного інтелекту

Читати далі…


Шулдик Анатолій Володимирович

Кандидат психологічних наук,  доцент кафедри психології

a.v.shuldyk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Психологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів» (2014 р.)

Читати далі…

 


Якимчук Ірина Павлівна

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

iryna.yakymchuk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Захист кандидатської дисертації на тему: «Вплив мотивації на розвиток творчого мислення в підлітковому віці»,  спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія, 2012 рік.

Читати далі…

 


Якимчук Борис Андрійович

Кандидат психологічних наук, професор

b.a.iakymchuk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Дисертація на тему:  «Роль образного мислення в процесі розв’язання творчих задач з креслення», 1998 рік

Психологія творчості, формування творчої особистості учня, здобувача вищої освіти, вчителя.

Читати далі…

 


Шеленкова Наталія Леонідівна

Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

n.l.shelenkova@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Захист кандидатської дисертації зі спеціальності 19.00.10 – економічна психологія; організаційна психологія. Тема «Розвиток психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри», 2014 р.

                                                                                   Читати далі…

 


 Міщенко Марина Сергіївна

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

maryna.mishchenko@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Психологічні чинники запобігання синдрому емоційного вигорання у майбутніх практичних психологів», 2016 р.

Читати далі…


Гриньова

Гриньова Наталія В’ячеславівна

Кандидат психологічних наук, доцент

nataliiahrynova@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

«Проективно-тестові та психоаналітичні підходи до використання малюнку в діагностико-корекційному процесі»

Читати далі…


Байда Світлана Петрівна

Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології

svitlana.bayda@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

2019 рік  «Психологічні чинники формування позитивного іміджу молодого викладача вищого педагогічного навчального закладу»

Читати далі…

 


Мазур

Козак Ольга Юріївна

Викладач кафедри психології

o.y.kozak@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема дисертаційного дослідження: “Психологічні чинники адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності”

Читати далі…

 

 


Філатова

Рабодзей Тетяна Сергіївна

Викладач кафедри психології

Читати далі…


Боднар

Станішевська Вікторія Іванівна

Викладач кафедри психології

v.i.stanishevska@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

«Особливості прояву внутрішньоособистісних конфліктів у підлітковому віці»

Читати далі…


Лівандовська Інна Антонівна

Викладач кафедри психології

i.a.livandovska@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

  • Гендерна ідентифікація  сиріт
  • Соціально-психологічний супровід дитячих будинків сімейного типу

                                                                           Читати далі…


Харченко Надія Анатоліївна

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології.

nadiya.kharchenko@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема дисертаційного дослідження «Вікові особливості учнів як предмет педагогічної психології у науковій спадщині Г. С. Костюка». Спеціальність 19.00.01 – загальна психологія, історія психології.. Інститут психології Г. С. Костюка НАПН України, 2017 р. (ДК№043083)

Читати далі…

 


Гуртовенко Наталія Вікторівна

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

n.v.hurtovenko@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної самореалізації».

Читати далі…

 


Поліщук Олена Романівна

Доктор філософії, старший викладач кафедри психології

o.r.polishchuk@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Тема дисертаційної роботи: «Формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти», 2021 р.

Читати далі…

 


Чупіна Катерина Олександрівна

Викладач кафедри психології

Читати далі…


Березюк Марія Олегівна

Викладач кафедри психології

mariia.bereziuk@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Розвиток стресостійкості здобувачів вищої освіти за наслідками бойових дій в Україні

Читати далі…

 

 

 

 


Радзівіл Катерина Павлівна

Кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології

k.p.radzivil@udpu.edu.ua

Web of Science:

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

2018 рік «Динаміка професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі»

Читати далі…

 


Дудник Оксана Андріївна

Кандидат  психологічних наук, доцент кафедри

o.a.dudnyk@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Scopus:

Сфера наукових інтересів:

«Безпорадність у структурі  я-концепції особистості»  2020р.

Читати далі…

 


Гичко Юлія Володимирівна

Викладач кафедри психології

Читати далі…


Андрусик Олена Олександрівна

Викладач кафедри психології

olena.andrusyk@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Тема кандидатської дисертації: «Розвиток емоційної стійкості майбутніх вчителів».

Читати далі…

 


 

Столярова Олена Михайлівна

Викладач – стажист кафедри психології

Читати далі…


Горенко Мар’яна Вячеславівна

Доктор філософії, викладач кафедри психології

m.v.horenko@udpu.edu.ua

Google Scholar:

Orcid:

Сфера наукових інтересів:

Гендерна проблематика, подолання тривожності, ПТСР, депресивних розладів; когнітивно-поведінкова терапія (КПТ); готовність психологів до професійної діяльності.

Тема дисертації «Гендерні особливості формування готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри». Рік захисту – 2022.

 Читати далі…

 


Сотніченко Наталія Олександрівна

Викладач-стажист кафедри психології

Google Scholar:

Сфера наукових інтересів:

«Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх практичних психологів»

Читати далі…

 

 

 

 

 

 


Рудюк Анна Олександрівна

Лаборант кафедри психології

Про кафедру

Кафедра психології: історія та сьогодення

Кафедру психології як окремий підрозділ Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини було створено у квітні 1998 року в результаті реорганізації кафедри психології та педагогіки. Упродовж багатьох років на кафедрі працювали досвідчені та ерудовані психологи О.М.Бендерська, О.А.Гавриш, Г.І.Кагальняк, А.Б. Коваленко, Л.П. Мельник та інші.

У складі кафедри працюють 32 викладачі. Серед них 4 докторів психологічних наук, професорів; 4 кандидатів психологічних наук, 10 доцентів.

Під час створення кафедри її очолювала кандидат психологічних наук, доцент Шулдик Галина Олексіївна. Тривалий час завідував кафедрою кандидат психологіч-них наук, доцент Якимчук Борис Андрійович. Нині кафедрою керує доктор психологічних наук, професор Сафін Олександр Джамільович.

Кафедра психології забезпечує підготовку фахівців освітніх ступенів «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр», за освітньо-професійними програмами «Психологія» та освітнього ступеня «доктор філософії» за освітньо-науковою програмою «Психологія» на факультеті соціальної та психологічної освіти, а також забезпечує викладання психологічних навчальних дисциплін на 9 інших  факультетах університету.

Кафедра психології підтримує тісні наукові зв’язки з лабораторією психології творчості Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України,  з Українським науково-методичним центром практичної психології з соціальної роботи НАПН України, Сумським  державним педагогічним університетом імені А. С. Макаренка, Київським національним торговельно-економічним університетом, Донбаським державним педагогічним університетом, Хмельницьким національним університетом, з закладами загальної середньої освіти м. Умані та Уманського району.

На кафедрі працює 14 наукових гуртків, у складі яких працює близько 92 студентів, їхні наукові пошуки втілюються у конкурсних, курсових та випускних кваліфікаційних роботах.

Щороку на кафедрі проводять загальноуніверситетські олімпіади  та конкурси студентських наукових робіт з психології, переможці яких беруть участь у Всеукраїнській олімпіаді та Всеукраїнському конкурсі, отримують призові місця. Функціонує Мала академія наук.

У межах роботи над кафедральною науковою темою “Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня” (державний реєстраційний номер 0111U007546). викладачі беруть участь у міжнародних науково-практичних конференціях, публікують статті в наукових журналах.

При кафедрі психології у 2011 році створено науково-дослідну лабораторію «Удосконалення майстерності майбутнього психолога імені Анни Іванівни Кагальняк», роботу якої очолює кандидат психологічних наук, доцент Діхтяренко С.Ю.

Проведення досліджень в лабораторії здійснюється за такими напрямками:

  • вдосконалення майстерності психологів, викладачів психології та майбутніх практичних психологів в умовах освітнього середовища;
  • впровадження інноваційних технологій в роботу психологів.

Пріоритетні завдання лабораторії полягають у забезпеченні підвищення якості підготовки майбутніх психологів через впровадження інноваційних технологій у психологічну практику та вдосконалення наукової кваліфікації професорсько-викладацького складу університету; забезпечення фахівців сучасною актуальною науковою інформацією, методичними матеріалами; проведення науково-практичних конференцій, семінарів, дискусій, круглих столів, тренінгів для обміну досвідом викладачів закладів вищої освіти та практикуючих психологів.

Починаючи з червня 2018 року, кафедрою психології започатковано щорічне наукове видання «Психологічний журнал», який виходить два рази на рік.

Перелік дисциплін

Дисципліни, викладання яких забезпечують викладачі кафедри психології

  1. Арт-терапія
  2. Вікова психологія
  3. Вікова та педагогічна психологія
  4. Вступ до спеціальності «Психологія »(ФСПО)
  5. Гендерна психологія
  6. Генетична психологія
  7. Диференційна психологія
  8. Експериментальна психологія
  9. Екстремальна психологія
  10. Етнопсихологія
  11. Загальна психологія
  12. Історія психології
  13. Конфліктологія
  14. Математичні методи в психології
  15. Медична психологія
  16. Медіапсихологія
  17. Методика викладання психологічних дисциплін у ВНЗ
  18. Методика навчання психології
  19. Методика роботи практичного психолога
  20. Методика роботи психолога
  21. Організаційна психологія
  22. Організація і методика соціально-психологічного тренінгу
  23. Основи групової психокорекції
  24. Основи наукових досліджень в психології
  25. Основи психогігієни.
  26. Основи психодіагностики
  27. Основи психокорекції
  28. Основи психології
  29. Основи психологічного консультування
  30. Основи психосоматики
  31. Основи психотерапії
  32. Основи психотренінгу.
  33. Особистість в екстремальних умовах
  34. Патопсихологія.
  35. Політична психологія
  36. Психодіагностика
  37. Психодіагностика з практикумом.
  38. Психодрама
  39. Психологічна експертиза
  40. Психологічне діагностування з практикумом
  41. Психологічні основи профорієнтаційної діяльності
  42. Психологія
  43. Психологія вищої школи
  44. Психологія влади
  45. Психологія впливу
  46. Психологія девіантної поведінки
  47. Психологія діяльності медичного психолога
  48. Психологія діяльності та навчальний менеджмент.
  49. Психологія життєвої кризи особистості
  50. Психологія життєвої кризи особистості, вмирання та смерті
  51. Психологія конфлікту.
  52. Психологія масової свідомості
  53. Психологія особистості
  54. Психологія оцінки персоналу.
  55. Психологія педагогічної діяльності та навчальний менеджмент
  56. Психологія праці
  57. Психологія професійної діяльності
  58. Психологія профільної школи
  59. Психологія реклами
  60. Психологія сім’ї
  61. Психологія сім’ї та статі
  62. Психологія спілкування
  63. Психологія спорту
  64. Психологія творчості
  65. Психологія управління
  66. Психологія управління та конфліктологія
  67. Психотерапія з практикумом
  68. Соціальна психологія
  69. Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
  70. Теорія і практика надання психологічної допомоги суб’єкту
  71. Теорія і практика психокорекції.
  72. Юридична психологія

Тематика курсових робіт

  1. Психологічні причини соціальної ізоляції молодшого школяра (підлітка) у класі.
  2. Психологічні чинники виникнення та подолання шкільних страхів у молодшому шкільному (підлітковому) віці.
  3. Динаміка мотивів учіння молодших школярів (підлітків).
  4. Індивідуально-особистісні чинники формування комп’ютерної залежності у підлітковому віці.
  5. Сугестивність як детермінанта виникнення залежних форм поведінки у підлітковому віці.
  6. Тривожність як детермінанта неуспішності у навчанні підлітків.
  7. Вплив емоційної тривожності підлітків на статусне положення у групі шкільного класу.
  8. Соціально-психологічні особливості внутрішньоособистісних конфліктів у підлітковому (юнацькому) віці.
  9. Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків та можливості її подолання.
  10. Гендерні відмінності у проявах агресивності підлітків (юнаків).
  11. Стиль виховання у сім’ї як чинник виникнення агресивності у підлітковому віці.
  12. Психологічні бар’єри міжособистісного спілкування у підлітковому віці.
  13. Гендерні відмінності у конфліктній взаємодії підлітків (юнаків).
  14. Я-концепція як фактор особистісного самовизначення у ранньому юнацькому віці.
  15. Ціннісні орієнтації юнаків як передумова формування життєвих сценаріїв.
  16. Мотивація успіху як чинник оптимальної соціалізації старшокласників.
  17. Психологічні особливості виникнення і прояву страху невизнання в юнацькому віці.
  18. Вплив гендерних стереотипів на характер міжособистісного спілкування старшокласників.
  19. Соціально-психологічні детермінанти суіцидальної поведінки юнаків.
  20. Індивідуальний стиль діяльності вчителя та його вплив на успішність навчальної діяльності підлітків (юнаків).
  21. Емпатійне спілкування у професійній діяльності вчителя (практичного психолога).
  22. Особливості профілактики синдрому «професійного вигорання» у педагогів.
  23. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій особистості.
  24. Формування психології успіху студентської молоді.
  25. Ідентичність підлітка на етапі перебігу кризи ідентичності.
  26. Криза ідентичності сучасних студентів
  27. Вплив гри на на розвиток саморегуляції довільної активності в дошкільному віці.
  28. Психологічні детермінанти розвитку відповідальності у підлітковому віці.
  29. Психологічні особливості депресії в підлітків.
  30. Психологічні особливості студентсько-викладацької взаємодії.
  31. Емоційна компетентність як передумова успішної професійної діяльності практичного психолога
  32. Вплив сімейних взаємин на соціалізацію старших школярів.
  33. Психологічні закономірності самопрезентації підлітків в інтернеті
  34. Теоретична модель структури професійних очікувань майбутніх психологів.
  35. Теоретичні аспекти аддиктивної поведінки у юнацькому віці.
  36. Роль психологічних захистів у фаховому становленні майбутнього психолога.
  37. Методи корекції конфліктної поведінки майбутніх психологів.
  38. Теоретичні аспекти психологічної готовності вагітної жінки до пологів.
  39. Психологічні особливості мислення учнів початкової школи.
  40. Врахування гендерних відмінностей учнів початкових класів у навчально-виховному процесі.
  41. Мотиви учбової діяльності учнів молодшого шкільного віку.
  42. Мотиви навчання учнів.
  43. Читацькі інтереси учнів.
  44. Розвиток пізнавальних інтересів в учнів.
  45. Розвиток памяті молодшого школяра.
  46. Діагностика та корекція самооцінки молодшого школяра.
  47. Ідеали особистості в учнів початкової школи.
  48. Розвиток уваги учнів.
  49. Розвиток уяви учнів на уроках.
  50. Розвиток мисленнєвих операцій учнів початкових класів.
  51. Психологічні умови ефективного засвоєння понять на уроках в початкових класах.
  52. Удосконалення процесів пам’яті учнів.
  53. Психологічна характеристика емоційних станів та властивостей молодших школярів.
  54. Психологічна характеристика шкільних страхів учнів.
  55. Емоційна регуляція навчальної діяльності учнів.
  56. Розвиток моральних почуттів учнів.
  57. Діагностика та корекція агресивності учнів.
  58. Діагностика та корекція тривожності учнів.
  59. Діагностика та корекція девіантної поведінки учнів.
  60. Психологічні чинники шкільної неуспішності та шляхи їх подолання
  61. Розвиток вольових якостей учнів.
  62. Розвиток позитивних рис характеру учнів.
  63. Урахування типів темпераменту учнів у навчальному процесі.
  64. Психологічна готовність дитини до навчання в школі.

Тематика бакалаврських робіт

Тематика випускних кваліфікаційних робіт

для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності

053 Психологія

 

Сафін О.Д. доктор психологічних наук, професор, професор каф. психології, завідувач кафедри

  1. Діагностика та формування почуття часу у молодших школярів.
  2. Психологічна діагностика безпеки освітнього середовища навчального закладу .
  3. Стрес і стресові фактори в умовах професійної діяльності вчителя.
  4. Діагностика та формування мотиваційної готовності студентів – психологів до професійної діяльності.
  5. Діагностика та розвиток правомірної поведінки підлітків.
  6. Вплив когнітивного стилю особистості на процес спілкування.
  7. Формування професійної готовності майбутніх психологів до роботи з проблемними клієнтами.
  8. Психологічні детермінанти агресивних проявів поведінки вчителя та їх психокорекція.
  9. Психологічні особливості емоційної регуляції міжособистісних стосунків людей з обмеженими фізичними можливостями.
  10. ПТРС у дітей, які пережили психотравмуючі події.

 

Мороз Л.І. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Медіаграмотність як чинник психологічної безпеки студентської молоді.
  2. Самооцінка як чинник успішності навчальної діяльності підлітків.
  3. Психологічна самодопомога як засіб подолання особистісної кризи в юнацькому віці.
  4. Вплив вікової кризи на міжособистісні стосунки підлітків.
  5. Соціально-психологічна адаптація як чинник психологічного благополуччя внутрішньо-переміщених осіб.
  6. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни.
  7. Соціально-психологічні чинники розвитку життєстійкості підлітків в умовах війни.
  8. Вплив мотивації досягнення успіху на прокрастинацію студентів.
  9. Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників.
  10. Вплив сім’ї на формування соціально дезадаптованої поведінки підлітків.

 

Павелків Р.В. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Становлення ціннісного компоненту у структурі особистості здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки.
  2. Психологічні особливості професійної придатності майбутніх фахівців до діяльності.
  3. Ціннісні чинники розвитку професійного мислення майбутніх фахівців.
  4. Розвиток професійно значущих характеристик майбутніх практичних психологів як умова їх успішної професійної діяльності.
  5. Трансформація етнічних стереотипів в контексті суспільно-політичних змін.
  6. Ментальне здоров’я та профілактика психічних розладів у роботі з високим рівнем стресу.
  7. Вплив дистанційного навчання на академічні досягнення та психічне здоров’я учнів.
  8. Вплив гнучкого графіку роботи та дистанційної роботи на продуктивність та психічне здоров’я.
  9. Розробка та оцінка ефективності методів мотивації у навчанні
  10. Психологічні аспекти взаємодії людини з штучним інтелектом.

 

Гульбс О.А. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів
  2. Особливості переживання почуття провини в юнацькому віці
  3. Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників
  4. Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці
  5. Особливості впливу стилю сімейного виховання на рівень домагань в юнацькому віці
  6. Вплив стилю виховання на Я-концепцію в юнацькому віці
  7. Вплив переживання травмуючих ситуацій на рівень домагань студентської молоді
  8. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості в юнацькому віці
  9. Психологічні особливості впливу тривожності на навчальну діяльність студентів
  10. Соціально-психологічні особливості формування  статусу особистості в студентській групі

 

Кобець О.В. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Особливості психологічного супроводу клієнтів із посттравматичним стресовим розкладом.
  2. Особливості впливу мотиваційної сфери підлітка на вибір копінг-поведінки.
  3. Когнітивно-поведінкові механізми подолання психологічного стресу.
  4. Агресивність медіа-простору як фактор виявлення агресії у підліткову віці.
  5. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у підліткову віці.
  6. Феномен заздрості у контексті мотивації досягнення цілі та успіху у студентської молоді.
  7. Психологічні механізми маніпулятивних технологій у сучасних засобах масової інформації.
  8. Професійні деформації особистості у психологів.
  9. Вплив кризи на саморозвиток особистості.
  10. Трансформація образу психолога у свідомості студентів-психологів.

 

Перепелюк Т.Д. кандидат психологічних наук, професор, доцент каф. психології

  1. Порушення харчової поведінки серед студентської молоді.
  2. Психологічні особливості формування позитивних особистісних змін у процесі професійної підготовки майбутнього психолога.
  3. Вплив соціального оточення на розвиток емоційного стресу у дітей.
  4. Гармонізація емоційної сфери особистості як умова само ефективності
  5. Особливості психокорекції та психопрофілактики гембілінгув юнацькому віці.
  6. Формування соціально-нормативної поведінки підлітків: проблемита шляхи їх розв’язання.
  7. Соціокультурне середовище як фактор важливого впливу на формування демократичних цінностей індивіда й спільноти.
  8. Сексуальна культура студентської молоді в Україні: психологічний ракурс.
  9. Статеві відмінності у сприйманні сексуального партнера у підлітків.
  10. Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів

 

Якимчук Б.А. Кандидат психологічних наук,  професор, професор каф. психології

  1. Соціокультурне середовище як фактор впливу на формування демократичних цінностей молоді.
  2. Порівняльний аналіз життєвих пріоритетів у представників різних вікових груп учнів.
  3. Формування психологічної готовності до професійної кар’єри студентів ЗВО.
  4. Особливості переживання травматичного стресу підлітками.
  5. Механізми психологічного відновлення внаслідок травматичної події.
  6. Соціально-психологічні чинники самореалізації креативних здібностей у підлітковому віці.
  7. Профілактична та просвітницька робота з молоддю в контексті запобігання залежності від активності в соціальних мережах.
  8. Вплив війни на життєстійкість студентської молоді.
  9. Психологічні особливості дитячо-батьківських взаємин у сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах.
  10. Психологічні особливості впливу емоційного інтелекту на формування комунікативної компетентності студентської молоді.

 

Діхтяренко С.Ю. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив канестерапії на фізичне та психоемоційне здоров’я людей.
  2. Ефективність канестерапії у роботі з різними категоріями людей.
  3. Вплив канестерапії на рівень тривоги у дітей з аутизмом.
  4. Дослідження впливу штучного інтелекту на психіку людини.
  5. Вивчення етичних аспектів використання штучного інтелекту в психології.
  6. Вивчення психологічних особливостей людей різного віку.
  7. Цифрова психологія: використання технологій та мобільних додатків для психологічного благополуччя сучасної людини.
  8. Психологічні аспекти інноваційних методів навчання та підвищення ефективності освітнього процесу.
  9. Психологія здорового способу життя: підвищення мотивації до фізичної активності та збалансованого харчування.
  10. Психологічні аспекти гендерної ідентичності та сексуальності в сучасному суспільстві.

 

Данилевич Л.А. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Розвиток цінностей та “Я-концепції” в юнацькому віці.
  2. Соціально-психологічні чинники формування батьківської компетентності молодого подружжя.
  3. Формування психологічної м’яких навичок у молодшому шкільному віці.
  4. Згуртованість як чинник формування позитивного образу Я у молодших школярів
  5. Гендерні особливості переживання самотності у підлітковому віці».
  6. Вплив батьківської сім’ї на стратегії реалізації батьківства.
  7. Психопрофілактика тривожності у дітей молодшого шкільного віку
  8. Психокорекція самоприйняття у стосунках підлітків
  9. Особистісної зрілість психологічне благополуччя подружжя.
  10. Розвиток лідерських якостей засобом тренінгу.

 

Шулдик Г.О. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Порівняльний аналіз психодрами з іншими психотерапевтичними методами
  2. Підготовка психологів до використання психодрами
  3. Розвиток творчого потенціалу за допомогою психодрами
  4. Еволюція психодрами від її заснування до сучасності
  5. Структура та принципи психодраматичної сесії
  6. Психодрама в освіті: дослідження використання психодрами для розвитку особистості, навичок спілкування та командної роботи.
  7. Дослідження впливу психодрами на міжособистісні стосунки.
  8. Психологічні особливості когнітивних упереджень у здобувачів вищої освіти.
  9. Розвиток творчого мисленняу здобувачів вищої освіти
  10. Психологічно особливості ірраціональних установок у здобувачів вищої освіти.

 

Вахоцька І.О. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Особистісні детермінанти прояву турботи про себе в ранньому юнацькому віці
  2. Особливості інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку
    із загальним недорозвитком мовлення.
  3. Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в учнів початкових класів допоміжної школи.
  4. Корекція і розвиток самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності
  5. Соціально-психологічні особливості системи переконань особистості в кризових умовах
  6. Соціально-психологічні фактори професійного суб’єктивного благополуччя особистості
  7. Психологічна структура здатності до цілепокладання на різних етапах самореалізації
  8. Особистісна регуляція життєвого стилю особистості
  9. Психологічні чинники розвитку емоційної стійкості підлітків
  10. Соціально-психологічні фактори становлення професійної самосвідомості майбутніх практичних психологів

 

Шулдик А.В. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні особливості соціалізації підлітків.
  2. Психологічні особливості формування позитивної Я-концепції в юнацькому віці.
  3. Психологічні особливості розвитку адаптивності особистості.
  4. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці.
  5. Психологічні аспекти інтернет-залежності особистості.
  6. Психологічні особливості розвитку та підтримки ментального здоров’я особистості в умовах війни.
  7. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у підлітків.
  8. Роль психологічної підтримки у відновленні після травматичних подій.
  9. Психологічні особливості адаптації здобувачів до умов навчання в закладі вищої освіти.
  10. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти.

 

Якимчук І.П. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Особливості розвитку креативності в підлітковому віці.
  2. Емпатія як чинник самореалізації здобувачів освіти у процесі фахової підготовки.
  3. Психологічні особливості образу ідеального чоловіка та жінки у підлітків, які виховувались у неповних сімях.
  4. Комунікабельність як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов навчання у ЗВО.
  5. Вплив засобів масової інформації на соціалізацію підлітків.
  6. Соціально-психологічні чинники агресивної поведінки особистості.
  7. Вплив соціально-психологічного клімату студентської групи на успішність професійної підготовки спеціалістів.
  8. Соціально-психологічні чинники булінгу у підлітковому віці.
  9. Вплив емоційного вигорання на психологічне благополуччя педагога.
  10. Прокрастинація як типова соціально-психологічна проблема сучасної молоді.

 

Ольховецький С.М. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив сім’ї на формування особистості дитини
  2. Розвиток вербального та невербального спілкування у дітей старшого шкільного віку
  3. Особливості застосування психологічних трансформаційних ігор як засобу оптимізації становлення смисложиттєвих орієнтацій юнаків
  4. Психологічні ресурси батьків як чинник оптимізації переживання травматичного досвіду дітьми.
  5. Особливості роботи психолога в збройних силах.
  6. Допомога в психологічній корекції емоційного вигорання у здобувачів вищої освіти
  7. Особливості поведінки особистості в конфлікті: гендерний аспект.
  8. Невербальна комунікативна компетентність як чинник самоефективності особистості.
  9. Стиль виховання у батьківській сім’ї як чинник формування самооцінки (самоефективності) підлітка.
  10. Прояви комунікативних бар’єрів у навчальній діяльності студентів.

 

Шеленкова Н.Л. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив неформальних стосунків на особистісний розвиток підлітка.
  2. Зв’язок акцентуацій характеру та захисних стратегій особистості.
  3. Вплив кар’єрних очікувань на формування професійної мотивації майбутніх психологів.
  4. Особливості копінг-стратегій осіб юнацького віку в умовах війни.
  5. Маніпулятивний вплив реклами на особистість.
  6. Специфіка подолання кризових ситуацій у підлітковому віці.
  7. Феномен прокрастинації серед здобувачів вищих навчальних закладів.
  8. Психологічні особливості впливу асоціальної сім’ї на становлення девіантної поведінки дітей.
  9. Самовдосконалення студентської молоді в умовах освітньо-виховного середовища.
  10. Стратегії впливу в конфліктних ситуаціях в ділових відносинах.

 

Байда С.П. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Розвиток комунікативної компетентності у підлітків в умовах інклюзивної освіти
  2. Технології розвитку емоційного інтелекту в ранній дорослості
  3. Особливості психокорекції посттравматичних стресових розладів у дітей.
  4. Розвивально-корекційна робота з дітьми загальноосвітнього навчального закладу в умовах дистанційного навчання.
  5. Сучасні моделі психологічного обстеження дитини в умовах психогенної шкільної дезадаптації.
  6. Рольові позиції та ролі сучасного психолога.
  7. Особливості використання кейс-методу в актуалізації успішної поведінки сучасних підлітків.
  8. Вплив процесу статевого виховання на формування сексуальності підлітків.
  9. Психологічні особливості формування емпатії у дітей молодшого шкільного віку»
  10. Психологічні особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти

 

Гриньова Н.В. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив емоційного інтелекту на психологічні особливості навчально-професійної діяльності майбутніх психологів.
  2. Психологічна структура особистості тривожного підлітка.
  3. Розвиток емпатії та рефлексії у майбутніх психологів під час навчання у ЗВО.
  4. Формування мотивації досягнення особистості в підлітковому віці.
  5. Роль особистісного потенціалу людини у подоланні складних життєвих ситуацій.
  6. Індивідуальні особливості підлітків з різним статусом гендерної ідентичності.
  7. Особливості функціонування захисних механізмів психіки особистості у системі дитячо-батьківських відносин.
  8. Формування професійно значимих смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів.
  9. Оцінка особистісних якостей себе та інших в процесі групової психокорекції.
  10. Психологічні умови формування емоційного благополуччя особистості в юнацькому віці.

 

Дудник О.А. кандидат психологічних наук, доцент каф. психології

  1. Психологічні умови подолання конфліктів у педагогічній діяльності
  2. Дослідження психолого-педагогічних причин неуспішності підлітка в навчальній діяльності.
  3. Особливості самопрезентації особистості у соціальній інтернет-мережі
  4. Психологічний аналіз феномена сенсу життя в юнацькому віці
  5. Ґендерні особливості самопрезентації дитини дошкільного віку;
  6. Дослідження впливу тривожності на успішність дітей молодшого шкільного віку
  7. Вивчення взаємозв’язку агресивності дітей дошкільного віку та батьківських установок;
  8. Вплив тривожності на соціометричний статус молодших школярів
  9. Вплив батьків на професійний вибір старшокласників
  10. Взаємозв’язок самотності та самооцінки у дошкільному (молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому) віці.

 

Міщенко М.С. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні аспекти стосунків між викладачами та студентами в університетському середовищі.
  2. Вплив культурного різноманіття на академічну успішність та адаптацію студентів у закладах вищої освіти.
  3. Психологічні основи розвитку операцій мислення у молодших школярів.
  4. Психологічні чинники міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
  5. Психологічні особливості агресивності старших підлітків та її Соціалізації.
  1. Психологічні особливості формування організованості у здобувачів освіти підліткового віку.
  2. Особливості формуванні soft skiils майбутніх фахівців засобами тренінгових технологій.
  3. Ґендерні особливості використання гумору як ресурсу психологічного подолання.
  4. Розвиток стресостійкостості здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану.
  5. Розвиток особистісної зрілості здобувачів вищої освіти під час їх професійної підготовки.

 

Харченко НА. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив Інтернет-простору на ціннісні орієнтації молоді.
  2. Психологічні чинники вибору стратегії поведінки особистості у ситуації конфлікту.
  3. Вплив кризи ідентичності на становлення міжособистісних стосунків у юнацькому віці.
  4. Переважаючі страхи дітей молодшого шкільного віку.
  5. Вплив війни на Я-концепцію школярів.
  6. Психологічні особливості спілкування школярів різного віку.
  7. Психологічні особливості посттравматичного зростання особистості
  8. Спілкування в контексті професійної освіти
  9. Вікові особливості адаптації до стресу
  10. Психологічні чинники медіаосвіти особистості

 

Гуртовенко Н.В. кандидат психологічних наук,  доцент каф. психології

  1. Корекція порушень поведінки у дітей старшого дошкільного віку (на прикладі агресивної поведінки).
  2. Психологічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами арт-терапії.
  3. Психологічні особливості розвитку синдрому емоційного вигорання в процесі професійної діяльності педагогів.
  4. Дослідження впливу психопрофілактичних заходів щодо адиктивної поведінки підлітків.
  5. Формування самооцінки як умови успішності навчання молодших школярів.
  6. Психологічні особливості міжособистісних взаємовідносин у навчальному колективі.
  7. Дослідження взаємозв’язку самооцінки з проявом лідерських здібностей старшокласників.
  8. Особливості особистісно-професійного становлення студентів у процесі навчання в закладі вищої освіти.
  9. Дослідження впливу Я-концепції на соціально-психологічну адаптацію підлітків.
  10. Особливості розвитку конфліктної компетентності у сучасних підлітків.

 

Могиляста С.М. кандидат психологічних наук, доцент каф. психології

  1. Медіаграмотність як чинник психологічної безпеки в юнацькому віці
  2. Соціально-психологічні чинники переживання самотності у студентскому віці
  3. Емоційний інтелект як чинник адаптивності особистості періоду студентства під час війни
  4. Психологічний клімат сім’ї як чинник формування Я-концепції підлітків
  5. Вплив соціальних мереж на формування ціннісних орієнтацій підлітків
  6. Психологічні умови зниження рівня емоційного вигорання вчителів у сучасних умовах
  7. засоби стимулювання соціально-психологічних чинники самореалізації студентської молоді
  8. Вплив батьківської сім’ї на стратегії становлення батьківства
  9. Детермінанти ціннісних орієнтацій “Я-концепції” у шкільному віці
  10. Професійна підготовка майбутніх вчителів до взаємодії у середовищі освітнього закладу

 

Радзівіл К.П. кандидат психологічних наук,  старший викладач

  1. Особливості переживання почуття провини в юнацькому віці
  2. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів
  3. Резилієнс студентів в умовах військового стану
  4. Психологічні особливості емоційної прихильності у дітей, що опинились у складній життєвій ситуації
  5. Толерантність до невизначеності як чинник життєстійкості особистості студентів під час війни
  6. Вплив дитячих травм на уявлення студентів про майбутню сім’ю
  7. Вплив стилю виховання на самооцінку в юнацькому віці
  8. Психологічне значення переживання радості для розвитку стресостійкості особистості
  9. Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості
  10. Спосіб життя як чинник подолання стресу в юнацькому віці

 

Поліщук О.Р. доктор філософії, старший викладач

  1. Копінг-стратегії та механізми психологічного захисту у здобувачів вищої освіти з різним рівнем антиципаційної спроможності.
  2. Фрустрація як чинник мотиваційних змін у навчанні здобувачів вищої освіти.
  3. Особливості психологічного здоров’я в умовах війни.
  4. Зв’язок акцентуацій характеру з копінг-стратегіями особистості.
  5. Кар’єрні орієнтації здобувачів-майбутніх психологів.
  6. Особливості виникнення емоційних порушень у підліткову віці.
  7. Соціально-психологічні особливості підліткової соціалізації в умовах війни.
  8. Вплив мікроклімату на ефективність діяльності трудового колективу.
  9. Травмуючий вплив булінгу на становлення особистості старшокласника.
  10. Особистісна тривожність як бар’єр встановлення міжособистісних зв’язків.

 

Горенко М.В. доктор філософії, викладач

  1. Особливості резилієнтності студентів в умовах військового стану
  2. Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників/ психологів
  3. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в час війни
  4. Гендерні особливості емоційного інтелекту в … віці
  5. Особливості життєвої стійкості молоді в умовах війни
  6. Готовність психолога до професійної діяльності
  7. Готовності психолога до роботи в екстремальних умовах
  8. Готовність психолога до роботи в умовах війни
  9. Вплив ситуації невизначеності на мотивацію до (навчання, професійної діяльності і тд)
  10. Гендерні особливості уявлень про успіх сучасних студентів

 

Андрусик О.О. доктор філософії, викладач

  1. Розвиток мотиваційних складових професійного становлення студентів-психологів.
  2. Взаємозв’язок образу «Я», самооцінки та ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів.
  3. Психологічні умови формування стресостійкості у майбутніх психологів.
  4. Розвиток психологічної готовності студентської молоді до створення сім’ї.
  5. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогічних працівників.
  6. Психологічні особливості міжособистісних конфліктів в юнацькому віці.
  7. Розвиток емоційної стійкості як професійно важливої якості майбутнього психолога.
  8. Психологічні особливості емоційного вигорання педагога.
  9. Психологічні умови формування емоційної стійкості старшокласників.
  10. Розвиток емоційної стійкості майбутніх педагогів в процесі навчання в ЗВО.

 

Тептюк Ю.О. Кандидат психологічних наук, викладач

  1. Психологічні умови розвитку стресостійкості майбутніх психологів (або спеціалістів іншого профілю).
  2. Копінг-стратегії подолання стресу у сучасної молоді.
  3. Стресостійкість спеціалістів як умова успішної професійної кар’єри.
  4. Стрес-долаюча поведінка сучасної молоді (можна обрати іншу вікову категорію).
  5. Емоційна стійкість психолога в сучасних умовах.
  6. Шляхи підвищення стресостійкості майбутніх психологів.
  7. Стресостійкість як елемент психологічного благополуччя особистості.
  8. Стресостійкість особистості в сучасних умовах розвитку суспільства.
  9. Стресостійкість під час війни як елемент психологічного клімату колективу.
  10. Стресостійкість особистості у контексті її адаптаційного потенціалу

 

Тематика магістерських робіт

Тематика випускних кваліфікаційних робіт

для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності

 053 Психологія

2023- 2024 н.р.

Затверджено засіданням кафедри (Протокол №15  від 15.06.2023 р.)

Сафін О.Д. доктор психологічних наук, професор, професор каф. психології, завідувач кафедри

  1. Психологічна допомога родинам військовослужбовців і ветеранів війни.
  2. Психотравмівні наслідки перебування в екстремальній ситуації.
  3. Психологічна допомога у випадку важкої втрати близької людини.
  4. Психологічна допомога ветеранам війни із проблемами залежності від психоактивних речовин.
  5. Духовно-психологічна реабілітація ветеранів війни.
  6. Особливості психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
  7. Посттравматичне особистісне зростання ветеранів бойових дій.
  8. Соціально-психологічна реабалітація інвалідів війни.
  9. Подолання наслідків ПТСР методом дебрифінга.
  10. Травмофокусована когнітивно-поведінкова терапія осіб з ПТСР.
  11. Когнітивно-біхевіоральна терапія осіб з ПТСР.

Мороз Л.І. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Психологічна адаптація дітей з особливими потребами до інклюзивного навчання.
  2. Роль психолога в інклюзивних освітніх закладах: досвід та виклики.
  3. Психологічна підтримка сімей дітей з особливими потребами:стрес та ресурси.
  4. Соціальна інклюзія інвалідів: роль психолога у формуванні суспільства без бар’єрів.
  5. Використання методів реабілітаційної психології у роботі з особами з обмеженими можливостями.
  6. Психологічний супровід дорослих із спеціальними потребами у пошуку роботи та кар’єрного зростання.
  7. Взаємодія між психологом та вчителями в інклюзивних класах.
  8. Ефективність психологічної реабілітації після тяжких станів інвалідності:аналіз кейсів та методологічні аспекти.
  9. Психологічний супровід та реабілітація після травм та нещасних випадків:підходи та виклики.
  10. Ефективність психологічних інтервенцій у реабілітаційному процесі дітей з розладами у розвитку.
  11. Роль психолога в інклюзивній кімнаті: виклики та можливості

Гульбс О.А. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Емоційний інтелект як чинник самореалізації студентської молоді.
  2. Вплив емоційного інтелекту на схильність до віктимної поведінки жінок.
  3. Сімейні настанови як чинник кар’єрних орієнтацій сучасної молоді.
  4. Шлюбно-сімейні відносини як чинник професійної самореалізації жінок.
  5. Задоволеність шлюбом як чинник самореалізації особливтості: гендерний аспект.
  6. Корпоративна культура організації як чинник професійної самореалізації працівників.
  7. Імідж копманії як чинник мотивації діяльності працівників.
  8. Соціально-психологічні чинники формування команди в умовах дистанційної діяльності.
  9. Соціально-психологічні чинники соціального благополуччя студентської молоді.
  10. Дослідження компонентів психологічного здоров’я студентської молоді.

Кобець О.В. доктор психологічних наук, професор,  професор каф. психології

  1. Психологічне здоров’я працівників освітніх організацій під час пандемії.
  2. Вплив організаційної лояльності на задоволеність працею персоналу організацій.
  3. Вплив пандемії на кар’єрні орієнтації студентської молоді.
  4. Психологічний аналіз копінг-стратегій працівників освітніх організацій.
  5. Емоційний інтелект як чинник ефективної комунікації працівників бізнес-організацій.
  6. Психологічні чинники громадянської ідентичності особистості.
  7. Психологічні ознаки професійного стресу в рієлторів
  8. Психологічна готовність менеджера до майбутньої діяльності.
  9. Мотивація досягнення в управлінській діяльності керівника.
  10. Вивчення та аналіз складових організаційної культури.

Перепелюк Т.Д. кандидат психологічних наук, професор, доцент каф. психології

  1. Соціально-психологічні чинники стресового стану у підлітковому віці.
  2. Соціально-психологічні чинники стресового стану у юнацькому віці.
  3. Розвиток творчого потенціалу засобами арт-терапії.
  4. Депресивні стани як чинники трудової та соціальної дезадаптації працівників освітньої сфери.
  5. Психологічна самодопомога як засіб подолання особистісної кризи в юнацькому віці.
  6. Психологічна самодопомога як засіб подолання особистісної кризи в дорослому віці.
  7. Емоційний інтелект як чинник формування іміджу майбутнього психолога.
  8. Соціально-психологічні чинники розвитку життєстійкості підлітків в умовах війни.
  9. Соціально-психологічні чинники розвитку життєстійкості юнацтва в умовах війни.
  10. Психологічні особливості процесу реабілітації ВПО.
  11. Психолого-педагогічні умови процесу реабілітації учнів, які перебувають за кордоном.

Якимчук Б.А. Кандидат психологічних наук,  професор, професор каф. психології

  1. Вплив юнацької субкультури на особистісний розвиток старшокласника.
  2. Особливаості мотивації навчальної діяльності молодших школярів в умовах Нової української школи.
  3. Психолого-педагогічні засоби оптимізації розвитку пізнавальної сфери учня.
  4. Розвиток стресостійкостості здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану.
  5. Особливості формуванні soft skiils майбутніх психологів засобами тренінгових технологій.
  6. Психолого-педагогічні основи розвитку сучасних ділових якостей особистості у старшому шкільному віці.
  7. Психологічні особливості використання гумору як особистісного засобу подолання кризових станів.
  8. Психолого-педагогічні умови формування психологічного благополуччя особистості.
  9. Ціннісно-смислові детермінанти професійного вибору особистості майбутнього психолога.
  10. Особливості спілкування підлітків, які проживають в сім’ях з проявами насилля.

Діхтяренко С.Ю. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Розвиток стресостійкості особистості в умовах війни.
  2. Психологічний супровід здобувачів з інвалідністю в умовах ЗВО.
  3. Психологічні особливості формування життєстійкості осіб з інвалідністю.
  4. Вплив емоційно-вольової стійкості особистості на поведінку у надзвичайних ситуаціях.
  5. Толерантність до дітей з особливими потребами в сучасному суспільстві.
  6. Психологічний аналіз особистісних особливостей здобувачів з різним рівнем творчої активності.
  7. Особливості соціальної активності підлітків з комп’ютерною залежністю.
  8. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій та психологічної готовності до материнства.
  9. Чинники формування інформаційної культури сучасного студентства.
  10. Психологічні особливості національної самосвідомості у здобувачів вищої освіти.

Данилевич Л.А. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічний клімат сім’ї як чинник формування Я-концепції підлітків.
  2. Дослідження психологічних властивостей емоційно-вольової сфери дітей з аутичним розладом.
  3. Дитячі страхи дітей з особливими освітніми потребами та їх корекція.
  4. Психологічні особливості взаємовідносин дітей з аутизмом з ровесниками та дорослими.
  5. Позитивна мотивація до навчання у дітей з інклюзією та її розвиток засобами арттерапії.
  6. Ціннісні орієнтації старшокласників як чинник психологічної готовності до професійної діяльності.
  7. Психологічн аспекти розвитку життєстійкості молодших школярів (або підлітків) в умовах війни.
  8. Психологічні особливості розвитку інтелектуальної сфери молодших школярів.
  9. Соціально-психологічні аспекти самовдосконалення студентів-психологів в період навчання.
  10. Резилієнтність  як чинник толерантності до невизначеності в студентському віці.

Шулдик Г.О. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні моделі раннього втручання для дітей з аутизмом.
  2. Специфіка робота психолога з дітьми, що мають особливі потреби.
  3. Динаміка змін емоцій здобувачів вищої освіти під час російсько-української війни у 2022-2023 роках.
  4. Формування емпатії у майбутніх психологів.
  5. Теорія і практика підготовки майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії.
  6. Організація фахової підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми, що мають особливі потреби.
  7. Психологічний супровід моделювання освітнього простору в закладах освіти для дітей із порушеннями в розвитку.
  8. Шляхи впровадження інноваційного досвіду діяльності закладів освіти для дітей із особливими потребами в Україні.

Вахоцька І.О. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Комунікативно-мовленнєві стилі міжособової взаємодії студентів.
  2. Соціально-психологічні особливості самообмеження особистості в умовах професійної кризи.
  3. Психологічні особливості становлення особистісної свободи у студентської молоді.
  4. Психологічні механізми нормативно-правової регуляції поведінки особистості.
  5. Особистісні детермінанти прояву турботи про себе в ранньому юнацькому віці.
  6. Психологічні особливості розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці.
  7. Психологічні умови запобігання маніпулятивним міжособистісним стосункам у юнацькому віці.
  8. Психологія гармонізації характеру в юнацькому віці.
  9. Психологічні особливості опору змінам особистості у соціальній взаємодії.
  10. Психологічні умови запобігання маніпулятивним міжособистісним стосункам у юнацькому віці.
  11. Особливості інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
  12. Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в учнів початкових класів допоміжної школи.
  13. Корекція і розвиток самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності.

Якимчук І.П. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні особливості ставлення молоді до осіб з інвалідністю.
  2. Психолого-педагогічні умови формування психологічного благополуччя особистості.
  3. Розвиток відповідальності як складника професійної майстерності майбутнього психолога.
  4. Ціннісні суперечності як умова розвитку особистості майбутнього психолога.
  5. Ціннісно-смислові детермінанти професійного вибору особистості майбутнього психолога.
  6. Психологічні особливості розвитку комунікативних вмінь майбутніх психологів.
  7. Психологічні особливості формування комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки.
  8. Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників.
  9. Вплив відповідальності на емоційне вигорання майбутніх психологів.
  10. Самопізнання як спосіб активізації інтересу до психологічних знань у майбутніх психологів.
  11. Розвиток емпатії у професійному становленні студентів – майбутніх психологів.

Ольховецький С.М. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Подолання психологічних наслідківі міжособистісних конфліктів підлітків у навчальній діяльності.
  2. Психологічні ресурси особливості в професійному самовизначенні молоді.
  3. Допомога в психологічній корекції емоційного вигорання у здобувачів вищої освіти методами арт-терапії.
  4. Проективні методики в роботі психолога при корекції тривожних станів учнів молодшого шкільного віку.
  5. Ресурси подолання психологічного вигорання педагогів ЗОЗ (загально освітніх закладів).
  6. Подолання психологічних бар’єрів спілкування у здобувачів вищої освіти.
  7. Психологічні наслідки та ресурси подолання посттравматичного стресу вимушених переселенців шкільного віку.
  8. Психологічні наслідки та ресурси подолання посттравматичного стресу вимушених переселенців здобувачів вищої освіти.
  9. Психолого-педагогічна допомога батькам, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
  10. Психологічні особливості мислення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями адаптації в навчальному середовищі.

Шеленкова Н.Л. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Гендерно-психологічні особливості кібербулінгу серед старшокласників.
  2. Вплив мотивації досягнення успіху на прокрастинацію студентів.
  3. Психологічні особливості емоційної залежності і співзалежності особистості та стратегії їх подолання.
  4. Емоційний інтелект як чинник психологічного благополуччя педагогів в системі інклюзивної освіти.
  5. Арт-терапевтичні засоби розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів.
  6. Толерантність до невизначеності у осіб з різнем рівнем самоставлення.
  7. Особливості резилієнтності студентської молоді в умовах війни.
  8. Чинники розвитку життєстійкості підлітків в умовах війни.
  9. Розвиток пізнавальної сфери молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.
  10. Психологічні особливості емоційних зв’язків подружжя в умовах воєнного стану.
  11. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів АТО.

Байда С.П. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Вплив ситуації вимушеної соціальної ізоляції на психологічне та соціальне благополуччя студентської молоді.
  2. Стиль життя як чинник соціально-психологічної адаптації військовослужбовців ЗСУ.
  3. Психологічні особливості емоційної залежності і співзалежності особистості та стратегії їх подолання.
  4. Психологічні особливості гендерної толерантності студентів ЗВО.
  5. Здоровий спосіб життя як чинник психологічного благополуччя студентів ЗВО.
  6. Вплив гендерних стереотипів на вибір шлюбного партнера в пізньому юнацькому віці.
  7. Вплив гендерно-рольового конфлікту жінок на шлюбно-сімейні відносини.
  8. Вплив батьківських установок на розвиток емоційного інтелекту підлітків.
  9. Вплив особистісних характеристик на вибір механізмів его-захисту студентами ЗВО.
  10. Психологічні прийоми подолання страхів і тривожності у осіб з панічними атаками.

Гриньова Н.В. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи з молодшими школярами в умовах інклюзивної освіти.
  2. Соціально-психологічна адаптації дошкільників в інклюзивній групі.
  3. Зміна оцінки особистісних якостей себе та інших в процесі групової психокорекції.
  4. Становлення самовідношення особистості в підлітковому віці.
  5. Корекція гіперактивності у дітей засобами арт-терапії.
  6. Особливості агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелектуального розвитку.
  7. Особливості емоційної сфери дітей з порушенням розвитку.
  8. Когнітивний розвиток дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.
  9. Корекція тривожності у дітей із затримкою психічного розвитку.
  10. Емоційно-вольові складові акцентуацій характеру підлітків.

Дудник О.А. кандидат психологічних наук, доцент каф. психології

  1. Становлення професійної ідентичності у працюючих студентів.
  2. Соціально-психологічна готовність студентської молоді до створення сім’ї .
  3. Вплив відповідальності на емоційне вигорання майбутніх психологів.
  4. Я-концепція як складова професійної самосвідомості майбутніх психологів.
  5. Причини прояву агресії в середовищі студентської молоді.
  6. Психологічна готовність випускників ЗВО до професійної діяльності.
  7. Професійна педагогічна деформація особистості учителя та її вплив на процес взаємодії з учнями.
  8. Особливості прокрастинації в юнацькому віці.
  9. Психологічна зрілість як умова професійної ефективності вчителів інклюзивних класів.
  10. Особливості професійного самовизначення школярів з ООП.

Міщенко М.С. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні основи збереження психічного здоров’я педагогів в умовах інклюзивної освіти.
  2. Соціально-психологічні умови успішності включення дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір.
  3. Емпатична готовність майбутнього учителя до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі.
  4. Психологічні особливості переживання життєвої кризи студентами.
  5. Вплив емоційної компетентності на розв’язання педагогічних конфліктів працівників освіти.
  6. Психологічні аспекти командного підходу у супроводі дітей із ООП.
  7. Психологічні закономірності становлення професійної ідентичності психолога.
  8. Психологічний супровід профорієнтації студентів-випускників.
  9. Психологічні особливості переживання особистістю життєвих подій.
  10. Психологічні особливості системи переконань особистості в кризових умовах.

Шулдик А.В. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Психологічні особливості формування самоповаги у здобувачів вищої освіти.
  2. Психологічні особливості емоційної стабільності здобувачів вищої освіти.
  3. Психологічні особливості впливу соціальних мереж на підлітків.
  4. Психологічні особливості формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього психолога.
  5. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності у здобувачів вищої освіти.
  6. Психологічні особливості розвитку резильєнтності у підлітків.
  7. Корекційна робота з підлітками при емоційній депривації.
  8. Психологічні особливості розвитку лідерських компетенцій у здобувачів вищої освіти.
  9. Психологічні особливості формування готовності до вибору профілю навчання у здобувачів середньої освіти.
  10. Психологічна допомога при внутрішньоособистісних конфліктах.

Харченко НА. кандидат психологічних наук,  доцент, доцент каф. психології

  1. Особливості реабілітації підлітків із розладами харчової поведінки .
  2. Особливості психологічної реабілітації дітей, постраждалих від воєнних дій.
  3. Психологічна реабілітація поранених військових.
  4. Особливості психологічної реабілітації студентів-переселенців.
  5. Особливості психологічної реабілітації дітей з вадами здоров’я.
  6. Особливості організації психологічної абілітації дітей в системі раннього втручання.
  7. Психологічна, педагогічна та соціальна абілітація дітей з порушенням розвитку.
  8. Соціально-психологічні чинники реабілітації осіб із алкогольною залежністю.
  9. Соціально-психологічні чинники реабілітації осіб із ігровою залежністю.
  10. Особливості психологічної реабілітації жертв домашнього насилля.

Гуртовенко Н.В. кандидат психологічних наук,  доцент каф. психології

  1. Психолого – педагогічні умови формування міжособистісних стосунків в …
  2. Психологічні умови адаптації здобувачів освіти до навчання у вищій школі.
  3. Психологічна допомога при профілактиці міжособистісних конфліктів у….
  4. Взаємодія психічного стану особистості та когнітивних процесів у процесі навчання.
  5. Психологічні особливості впливу девіантної поведінки підлітків на креативність.
  6. Психологічні особливості взаємозв’язку агресивності та соціально-психологічної адаптації у підлітків.
  7. Психологічна допомога підліткам у важких життєвих ситуаціях із врахуванням гендерних особливостей.
  8. Корекція рівня тривожності у дітей та підлітків з розумовою відсталістю в умовах соціальної депривації.
  9. Корекційно розвиваюча робота щодо підвищення рівня комунікативної компетентності в молодшому шкільному віці.
  10. Психологічна допомога при формуванні особистості підлітка в умовах хронічного соматичного захворювання.

Могиляста С.М. кандидат психологічних наук, доцент каф. психології

  1. Формування soft skills працівника.
  2. Мотиваційний профіль посад в організації та його аналіз.
  3. Вплив прокрастинації на прийняття рішень студентами.
  4. Вплив соціальної перцепції на професійний відбір працівників ІТ-сфери.
  5. Комунікативна компетентність як чинник професійної придатності працівників патрульної поліції України.
  6. Особливості толерантності студентів з різними видами гендерної ідентичності.
  7. Особливості емпатійності студентів з різними видами гендерної ідентичності.
  8. Чинники професійного вигорання працівників пенітенціарних закладів України.
  9. Мотиваційний ресурс як чинник досягнення професійного успіху в діяльності психолога (педагога, медика, юриста і т.д.).
  10. Психологічні чинники професійної деформації юристів.

Радзівіл К.П. кандидат психологічних наук,  старший викладач

  1. Вплив стресових ситуацій на психічне здоров’я дітей та підлітків під час україно-російської війни.
  2. Використання медитації та міндфулнесу для підтримки посттравматичного зростання.
  3. Психологічні особливості розладу адаптації у ВПО.
  4. Вплив війни на психічне здоров’я членів сімей діючих військослужбовців.
  5. Психологічна травматизація дітей-свідків військових подій: аналіз та підходи до підтримки та реабілітації.
  6. Травматичний досвід сімей учасників воєнних конфліктів: роль психологів.
  7. Психологічний супровід та підтримка здобувачів-жертв військових подій в умовах освітнього процесу.
  8. Вплив військового конфлікту на аспекти студентського життя та процес навчання.
  9. Психологічний стрес та стан психологічного благополуччя у вимушено переміщених осіб під час військового конфлікту.
  10. Психологічні аспекти соціальної адаптації військовослужбовців.

Поліщук О.Р. доктор філософії, викладач

  1. Емоційні особливості і копінг стратегії у осіб юнацького віку.
  2. Особливості професійного самовизначення старшокласників з різним соціометричним статусом.
  3. Психологічні особливості рівня домагань у підлітковому віці.
  4. Алгоритм корекції тривожних станів в ситуації публічного виступу.
  5. Психологічні особливості ставлення молоді до смерті в контексті війни.
  6. Емоційний інтелект у контексті адаптивності особистості.
  7. Соціально-психологічні чинники переживання самотності у юнацькому віці.
  8. Психологічна самодопомога як засіб подолання особистісної кризи в юнацькому віці.
  9. Становлення життєвої перспективи особистості в ситуації набутої інвалідності.
  10. Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю.
  11. Психологічні особливості формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування.

Горенко М.В. доктор філософії, викладач

  1. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни.
  2. Когнітивно – поведінкові технології у психологічній допомозі особистості.
  3. Гендерні особливості стресостійкості молоді в умовах війни.
  4. Психологічна самодопомога як засіб подолання тривожності.
  5. Гендерні особливості резилієнтності студентської молоді в умовах війни.
  6. Емоційна стійкість як чинник психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів.
  7. Психологічні особливості ставлення молоді до смерті в контексті війни.
  8. Методи когнітивно-поведінкової терапії у роботі з ПТСР.
  9. Гендерні особливості копінг-стратегій молоді в умовах війни.
  10. Психологічна корекція професійного вигорання психологів.

Тептюк Ю.О. Кандидат психологічних наук, викладач

  1. Прояви захищеності як чинника психологічної безпеки студентів в умовах ЗВО.
  2. Психологічні технології подолання гендерних стереотипів в організаціях.
  3. Вольова саморегуляція як чинник психологічної безпеки особистості в умовах юридичної діяльності.
  4. Гендерні особливості булінгу у підлітковому середовищі.
  5. Медіаграмотність як чинник соціальної компетентності студентської молоді.
  6. Соціально-психологічні чинники вибору шлюбного партнера.
  7. Вплив ситуації вимушеної соціальної ізоляції на психологічне та соціальне благополуччя студентської молоді.
  8. Психологічні особливості адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності в умовах вимушеної соціальної ізоляції.
  9. Вплив паніки на споживчу поведінку молоді.
  10. Гендерні та психологічні чинники мотивації до спортивної діяльності.

 

Збірники тез конференцій


Еко тренінг 2024 (Сертифікати)

Графік індивідуальної роботи
Контактна інформація

Контактна інформація

Адреса: 20308 м. Умань Черкаської обл., вул. Садова, 28, ауд. 317

E-mail: psiholudpu@ukr.net

Google Scholar