Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту

Склад кафедри

Бялик Оксана Василівна

Доктор педагогічних наук, професор, в.о.завідувача кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Коберник Олександр Миколайович

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

 

Кірдан Олена Леонідівна

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

безлюдна

Безлюдна Наталія Валентинівна

Доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук

Читати далі…

Бойченко Валентина Василівна

 Доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук

Читати далі…

Гагарін Микола Іванович

Доктор педагогічних наук

Читати далі…

Дудник Наталка Василівна

 Доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук

Читати далі…

Кудла Марія Валеріївна

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Прищепа Світлана Михайлівна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Стеценко Надія Миколаївна

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Читати далі…

Ткачук Лариса Василівна

Кандидат педагогічних наук, доцент. Доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Ткачук Мирослава Михайлівна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Коблик Віталій Олександрович

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Савченко Наталія Володимирівна

Старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук

Читати далі…

Житнухіна Катерина Павлівна

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Читати далі…

Юрченко Оксана Володимирівна

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Мартинюк Вікторія Валеріївна

Викладач-стажист кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Читати далі…

Бородієнко Валентина Володимирівна

Старший лаборант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Про кафедру

Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту: історія та сьогодення

Свої витоки кафедра бере з кафедри педагогіки і психології, яка на момент утворення в 1935 році інституту соціального виховання об’єднала викладачів педагогіки, психології, фізкультури, іноземної мови, музики та співів, української та російської мови і літератури педагогічного інституту. Тривалий час кафедру педагогіки і психології очолювала кандидат психологічних наук, доцент, заслужений працівник освіти Г. І. Кагальняк.

Паралельно з цією кафедрою функціонувала й інша – кафедра педагогіки і методики початкового навчання, яка забезпечувала навчально-виховну та науково-методичну роботу на факультеті підготовки вчителів початкових класів. Колектив кафедри працював з вересня 1971 року по вересень 1981 року під керівництвом канд. пед. наук, доцента Пащенка І. А. У 1981 – 1982 навч. році керівництво кафедрою було доручено канд. пед. наук, доценту Бурсі Г. П., а з 1982 по 1989 рік (до реорганізації кафедри) очолював її канд. пед. наук, доцент Пащенко Д. І.

З 1990 року кафедру педагогіки і психології очолив кандидат педагогічних наук, доцент О. М. Коберник, який вже мав досвід управлінської діяльності, оскільки працював директором школи, завідуючим районним відділом освіти на Житомирщині. Кафедра почала активно омолоджуватися, у її складі з’явилися молоді й перспективні викладачі: А. Б. Коваленко, Г. О. Шулдик, А. І. Яблонський, Т. Г. Гордієнко та ін.

Наказом по інституту № 55 від 6.04.1998 року було утворено загальноінститутську кафедру педагогіки, де на той час працювали Коберник О. М., Пащенко Д. І., Побірченко Н. С., Кловак Г. Т., Огородніков А. І., Стеценко Н. М., Мішкурова В. Ф., Пащенко М. І., Радченко І. А., Горбач І. Д., Кловак Г. Т., Гордієнко Т. Г. Очолила кафедру педагогіки кандидат педагогічних наук, доцент Мішкурова В. Ф.

У вересні 2005 року, в зв’язку з реорганізацією кафедри педагогіки, її було перейменовано в кафедру загальної педагогіки та педагогіки вищої школи. Кафедра поповнювалася докторами педагогічних наук (О. М. Коберник, Д. І. Пащенко, Н. С. Побірченко, Г. Т. Кловак), молодими й перспективними кандидатами педагогічних наук (Н. В. Безлюдна, М. І. Гагарін, О. В. Бялик, О. Л. Кірдан, В. В. Бойченко, О. О. Ярошинська та ін.).

Керівником кафедри став доктор педагогічних наук, професор Д. І. Пащенко – відомий в Україні науковець у галузі педагогіки вищої школи. На кафедрі створюється науково-дослідна лабораторія педагогічної компетентності, члени якої активно почали проводити дослідження у сфері професійної компетентності.

З вересня 2015 року кафедра має назву педагогіки та освітнього менеджменту. Керує нею доктор педагогічних наук, професор О. М. Коберник. Сьогодні на кафедрі працює 5 докторів педагогічних наук, 11 кандидатів педагогічних наук. Відсоток викладачів із науковими ступенями і вченими званнями становить 100%.

Членами кафедри за останні роки опубліковано: 17 монографій, 37 навчальних посібників, 170 статей у різних фахових виданнях та 230 тез на всеукраїнських та міжнародних конференціях.

Перелік дисциплін

Дисципліни, викладання яких забезпечують викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

  1. Педагогіка.
  2. Педагогіка профільної школи.
  3. Педагогіка вищої школи.
  4. Педагогіка та історія педагогіки.
  5. Педагогіка і психологія.
  6. Порівняльна педагогіка.
  7. Методологічні засади професійної освіти.
  8. Дидактичні основи професійної освіти.
  9. Історія педагогіки.
  10. Менеджмент в освіті.
  11. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи.
  12. Державні стандарти і якість вищої освіти.
  13. Документознавство в закладах освіти.
  14. Зарубіжна система вищої освіти.
  15. Загальна педагогіка.
  16. Історія освітньо-виховних систем.
  17. ІКТ в управлінській діяльності.
  18. Історія соціально-виховних систем.
  19. Креативні технології навчання.
  20. Креативні технології навчання у ЗВО.
  21. Креативні технології навчання у профільній школі.
  22. Менеджмент організацій.
  23. Методика викладання у вищій школі.
  24. Методика навчання педагогіки.
  25. Методологія та методика наукових досліджень.
  26. Методологія та методика наукових досліджень.
  27. Моніторинг якості освіти.
  28. Освітні технології.
  29. Основи наукових досліджень.
  30. Основи педагогічних досліджень.
  31. Педагогічна етика.
  32. Педагогічна конфліктологія.
  33. Педагогічна майстерність викладача ЗВО.
  34. Професійно-педагогічна компетентність викладача.
  35. Теорія і методика науково-дослідницької роботи.
  36. Теорія і практика виховання у вищій школі.
  37. Теорія і практика науково-педагогічних досліджень.
  38. Теорія організації.
  39. Теорія прийняття рішення.
  40. Техніка управлінської діяльності.
  41. Управління і керівництво ЗВО.
  42. Управління навчальною та виховною діяльністю.

Освітні програми


Бакалавр


ОПП Освітні,  педагогічні науки (Соціально–виховна і культурно–дозвіллєва діяльність у закладах освіти та громаді)

Результати обговорення проєкту ОПП “Освітні, педагогічні науки” (Соціально-виховна і культурно-дозвілєва діяльність у закладах освіти та громаді)

Проєкт ОП “Освітні, педагогічні науки” (Соціально–виховна і культурно–дозвіллєва діяльність у закладах освіти та громаді) 2023 р.


Магістр


ОПП Управління закладом освіти

Результати обговорення проєкту ОПП (Управління закладом освіти) 2022 р.

Проєкт ОПП “Управління закладом освіти” 2023 р.


ОНП Освітні, педагогічні науки (Педагогіка вищої школи)

Проєкт ОНП Освітні, педагогічні науки (Педагогіка вищої школи) 2023 р.


Доктор філософії


ОНП Освітні, педагогічні науки

Результати обговорення проєкту ОПП “Освітні, педагогічні науки” 2022 р.

Проєкт ОНП “Освітні, педагогічні науки” 2023 р.

Тематика магістерських робіт

Тематика випускних кваліфікаційних робіт

Спеціальність 073 Менеджмент

Освітня програма Управління закладом освіти

  1. Управління процесом формування відповідальності у підлітків в фізкультурно-оздоровчих закладах освіти
  2. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах територіальної об’єднаної громади
  3. Розвиток інформаційної культури директора закладу загальної середньої освіти
  4. Управління діяльністю закладами загальної середньої освіти на засадах здоров’язбережувальних технологій
  5. Управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти
  6. Управління новаторською діяльністю педагогів в закладах загальної середньої освіти
  7. Формування управлінської культури майбутніх керівників закладів освіти у процесі професійної підготовки
  8. Формування рефлексивної культури майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти
  9. Стимулювання управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти в процесі атестації
  10. Формування управлінської компетентності майбутнього менеджера освіти у процесі застосування електронного освітнього середовища
  11. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до здійснення науково-дослідницької роботи
  12. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом закладу
  13. Управління процесом формування мотивації майбутніх учителів фізичної культури до професійно-педагогічної діяльності
  14. Управління процесом підготовки майбутніх вчителів початкової школи до діяльності в умовах інклюзивної освіти
  15. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії
  16. Розвиток контрольно-діагностичної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти
  17. Підготовка керівників закладів загальної середньої освіти до організації мережевого профільного навчання старшокласників
  18. Управління інноваційним виховним процесом у закладі загальної середньої освіти
  19. Розвиток лідерської позиції у майбутніх менеджерів освіти
  20. Формування акме-компетентності майбутніх менеджерів освіти у процесі фахової підготовки
  21. Управління розвитком інформаційної культури директора закладу загальної середньої освіти
  22. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти
  23. Підготовка керівника закладу загальної середньої освіти до громадсько спрямованого управління в процесі підвищення кваліфікації
  24. Управління освітнім процесом факультету мистецтв закладів вищої освіти на основі кейс-менеджменту
  25. Управління педагогічним проектуванням у системі закладів загальної середньої освіти
  26. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в закладах загальної середньої освіти
  27. Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти
  28. Впровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти
  29. Інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів закладів загальної середньої освіти
  30. Управління процесом формування конкурентоздатного фахівця в умовах деверсифікації освіти
  31. Управління процесом педагогічної підтримки школярів в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти
  32. Управління процесом формування географічних знань в учнів старших класів закладів ЗСО
  33. Формування медіакультури керівників закладів загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання
  34. Формування управлінського досвіду взаємодії в команді у менеджерів освіти
  35. Розвиток соціальної компетентності керівників закладів вищої освіти у процесі професійної діяльності
  36. Розвиток професійної культури керівника закладу позашкільної освіти
  37. Формування екологічної свідомості майбутніх керівників закладів освіти
  38. Управління якістю виховання в закладі загальної середньої освіти
  39. Управління закладом дошкільної освіти на засадах людиноцентристського підходу
  40. Управління процесом формування лідерських якостей майбутніх викладачів вищої школи у закладах вищої педагогічної освіти
  41. Управління процесом профільного навчання в закладі загальної середньої освіти
  42. Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців ЗДО
  43. Управління розвитком педагогічної творчості вчителів початкової школи
  44. Формування управлінської культури майбутніх менеджерів освіти в процесі фахової підготовки
  45. Управління процесом розвитку соціокультурної компетентності педагогів у закладах загальної середньої освіти
  46. Формування корпоративної культури у майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти
  47. Формування управлінської культури викладачів у системі методичної роботи педагогічного коледжу
  48. Аксіологічні проблеми управлінської діяльності в умовах модернізації загальної середньої освіти в Україні
  49. Формування професійної надійності майбутніх керівників в умовах магістратури
  50. Управління процесом формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах
  51. Педагогіка партнерства та управлінський аспект її реалізації у початкових класах закладів загальної середньої освіти
  52. Підготовка майбутніх керівників закладів освіти до моніторингу та оцінювання управлінської діяльності

Тематика випускних кваліфікаційних робіт

Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки

Освітня програма Педагогіка вищої школи

  1. Формування інтерактивної компетентності майбутніх викладачів у процесі навчання в магістратурі
  2. Формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професійної діяльності
  3. Формування соціальної компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки у коледжі
  4. Формування студентського колективу в умовах закладу вищої освіти
  5. Формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення
  6. Формування досвіду самостійної навчальної діяльності у студентів технологічного коледжу
  7. Формування готовності до професійного саморозвитку магістрантів педагогічного профілю
  8. Формування естетичної культури студентів закладів вищої педагогічної освіти
  9. Формування педагогічної культури майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету
  10. Формування риторичної культури майбутніх педагогів у процесі навчання в магістратурі
  11. Формування готовності майбутніх учителів до застосування мультимедійних засобів навчання у професійній діяльності
  12. Формування соціального здоров’я студентської молоді у позааудиторній виховній роботі закладу вищої освіти
  13. Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів в процесі навчання в магістратурі
  14. Загальнокультурна підготовка майбутніх учителів в освітньому процесі педагогічних університетів
  15. Формування академічної культури майбутніх викладачів у закладах вищої педагогічного освіти
  16. Професійна підготовка майбутніх вчителів до здійснення педагогіки партнерства в закладі загальної середньої освіти
  17. Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін
  18. Формування лідерської позиції студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти
  19. Естетизація професійного саморозвитку майбутнього педагога
  20. Формування соціальної активності майбутніх учителів в умовах закладу вищої освіти
  21. Формування соціальної активності майбутніх учителів в умовах закладу вищої освіти
  22. Формування професійних якостей викладача вищої школи засобами хмарних технологій
  23. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки
  24. Формування консультаційної компетентності у майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки
  25. Формування громадянської компетентності студентів педагогічного університету
  26. Формування культури логічного мислення майбутнього вчителя у процесі фахової підготовки
  27. Підготовка майбутніх учителів до роботи у літніх оздоровчих таборах
  28. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти
  29. Підготовка майбутніх педагогів до самореалізації у процесі дозвіллєвої діяльності
  30. Розвиток конфліктологічної компетентності у майбутніх психологів
  31. Виховання гуманного відношення до людини у студентів закладів вищої освіти
  32. Підготовка майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку
  33. Формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
  34. Професійний розвиток та саморозвиток педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
  35. Управління процесом формування моральних цінностей у майбутніх учителів
  36. Формування сенсожиттєвих ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів в умовах соціокультурного середовища закладу вищої педагогічної освіти
  37. Особистісна самореалізація студентської молоді в умовах педагогічного закладу вищої освіти
  38. Формування мотиваційної готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності
  39. Гендерний підхід у професійній підготовці студентів закладів вищої педагогічної освіти
  40. Формування у студентів педагогічного коледжу культури дозвілля у позааудиторній виховній роботі
  41. Формування педагогічної свідомості майбутніх викладачів вищої школи в процесі навчання в магістратурі
  42. Формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності
  43. Формування гуманістичних цінностей у майбутніх логопедів в процесі їх професійної підготовки
  44. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до соціалізації учнів
  45. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування відеопроєктів для розвитку творчої активності молодших школярів
  46. Формування емпатійної культури студентів педагогічних закладів вищої освіти
  47. Виховання моральної відповідальності студентів закладів вищої освіти у поза аудиторній роботі
  48. Формування професійної мобільності майбутніх викладачів
  49. Формування готовності майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії
  50. Формування академічної доброчесності у майбутніх педагогів
  51. Формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у військових частинах
  52. Підготовка майбутніх учителів до використання психопедагогічних ідей Я. А. Коменського у закладах загальної середньої освіти
  53. Формування у студентів педагогічного університету навичок самоосвіти
  54. Формування дослідницької компетентності у майбутніх педагогів
  55. Формування готовності майбутніх учителів до діалогічного спілкування з учнями у процесі професійної підготовки
  56. Професійний розвиток майбутніх практичних психологів в освітньому процесі педагогічного університету
  57. Формування творчого потенціалу майбутніх психологів засобами ІКТ навчання
  58. Професійна підготовка майбутніх викладачів закладу вищої освіти до науково-дослідницької діяльності
  59. Формування життєвої компетентності майбутніх учителів
  60. Професійна підготовка майбутніх викладачів закладу вищої освіти до розв’язання конфліктів у професійній діяльності
  61. Професійний розвиток науково-педагогічних працівників в умовах університету
  62. Формування екологічної компетентності студентів закладу вищої аграрної освіти
  63. Формування дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих педагогічних закладів освіти
  64. Формування готовності майбутнього вчителя іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в освітньому процес
  65. Формування духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних закладів вищої освіти
  66. Підготовка студентів педагогічних закладів вищої освіти до роботи в закладах відпочинку і оздоровлення

Методичні рекомендації до виконання випускних (магістерських) робіт
Навчально-методичні матеріали кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Графік індивідуальної роботи
Тематики курсових робіт

Контактна інформація

Контактна інформація

Адреса: 20308 м. Умань Черкаської обл., вул. Садова, 28, ауд. 316

E-mail: pedagogikaudpu@ukr.net

Google Scholar